Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
107
84
Ik heb toen een boom van 20 meter op mij gehad met de nodige breuken (en blijvende last) als gevolg, maar uiteindelijk vooral veel geluk dat we het nog konden navertellen. Idem voor mijn gezelschap.

(maar geen angst voor onweer, wellicht omdat ik me de storm maar deels herinner)

Kans lijkt me klein dat we zoiets over ons gaan krijgen. Die PKP-dag was bloedheet en dat wordt het komend weekend al niet, dus minder intens onweer normaal.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Heb even de plattegrond bekeken. De grootste verrassingen wisten we natuurlijk al. Het lijkt alsof de Apéro bij the Barn minder om eten draait dan de andere. Of er moet nog wat worden ingevuld. De doorgang tussen entree en bacardi bar lijkt me heel slim. En opmerkelijk dat er zoveel horeca past naast/om de Slope.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Zouden de prijzen van Graspop ook voor Werchter gelden qua eten? Aangezien ze sinds dit jaar dezelfde cateraar hebben?
zelfs bij de frieten moest je 0,3 bijbetalen voor saus, dat is gewoon 1 euro voor een beetje mayo
Niet dezelfde cateraar (maar mss wel dezelfde groothandel).

Werchter heeft Bevers & Bevers, Graspop doet het met Melis.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
275
321
Voor het weer: de Windy app heeft per plaats een vergelijking van de verschillende weermodellen onder elkaar voor o.a.temperatuur en regen. Iedereen zegt wat anders.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.453
Dat verklaart veel.

En een rotstreek van de organisatie, Melis zijn hun buren.
volgens de geruchten werden ze een soort van geforceerd door Livenation, dus de organisatie kan je ook niet echt de schuld geven
maar heb inderdaad nog nooit zo'n slechte prijs-kwaliteit verhouding ervaren als dit jaar op Graspop, dus erg jammer allemaal
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en theblackmadness

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Dat verklaart veel.

En een rotstreek van de organisatie, Melis zijn hun buren.
Beetje gemakkelijk geconcludeerd als je de achtergrond verder niet kent. Misschien stelde Melis hoge eisen, omdat ze dachten de klus toch wel te krijgen?
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Ik blijf het zeggen. Bevers&Bevers is een mafiabende die enorm profiteert van hun positie om 8 Euro te schooien voor een klein bakje diepvriesfrieten met mayo. Ik doe mijn uiterste best om hun ranzig vettige troep te vermijden weer.
Maar een friet met stoofvlees blijft een must en 1 vd betere tijdens het weekend. De loempia's zijn in verhouding niet goedkoper vind k, zeker niet nu je de saus apart betaalt
 

André Miedema

Playlistbediener
18 jun 2014
8
3
Iemand een advies over hoe ik tickets kan verkopen. Wil 1 Combi samen met 1 Hive camping ticket verkopen. Probleem is dat deze samen met nog 5 combi's en nog 1 hive ticket op m'n account staan, en ik deze niet los kan koppelen. Ticketswap accepteert geen kopieën. Enige optie die ik zie is om geprinte tickets te verkopen. Iemand ideeën?
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Iemand een advies over hoe ik tickets kan verkopen. Wil 1 Combi samen met 1 Hive camping ticket verkopen. Probleem is dat deze samen met nog 5 combi's en nog 1 hive ticket op m'n account staan, en ik deze niet los kan koppelen. Ticketswap accepteert geen kopieën. Enige optie die ik zie is om geprinte tickets te verkopen. Iemand ideeën?

Als pdf downloaden en dan splitten. Er bestaan daar zeer veel sites voor op het internet
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Iemand een advies over hoe ik tickets kan verkopen. Wil 1 Combi samen met 1 Hive camping ticket verkopen. Probleem is dat deze samen met nog 5 combi's en nog 1 hive ticket op m'n account staan, en ik deze niet los kan koppelen. Ticketswap accepteert geen kopieën. Enige optie die ik zie is om geprinte tickets te verkopen. Iemand ideeën?
Als het goed is kun je ook 1 ticket downloaden via swap, ook als alles in 1 account staat, je moet echter wel goed opletten welke…omdat jezelf ook nog naar binnen moet, maar als jullie allemaal samen gaan moet dat goed komen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken