Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Ha wauw, dat zou bij ons echt niet werken. :)

Er zijn er bij die misschien 1 drankje per 2 uur nemen, en heel specifiek uitkiezen wat ze willen eten. En we nemen ook soms 'spurtjes' waarbij we op een uur misschien zes pintjes drinken, met het groepje dat dan toevallig samen aan het feesten is. Soms gaan er al eens twee mosselen eten, of naar de apero dure cocktails drinken.

Het wordt wat puzzelen denk ik op donderdag om een goed systeem te vinden :)
Die spurtjes doen we ook šŸ™‚
En af en toe een cocktail moet idd kunnen
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.701
Je kan als groep(je) ook een groepsbandje nemen en ieder apart ook nog?
Bijvoorbeeld allen 40 op het groepsbandje en 40 op de individuele. Ben je als groep bij elkaar betaal je met de eerste, ga je even je eigen gang dan doe je met je eigen
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Volgend jaar gewoon Muse . Lana . Blink182 . Harry Styles als headliners programmeren, en je hebt voor een ieder wat wils
Net als glastonbury een elton john binnen halen is onmogelijk. Het zelfde zeggen dat ajax morgen messi moet gaan halen.
Blink 182 als headliner? Die stonden in 2017 nog gewoon ergens in de namiddag op de main. Vreselijke slecht show ook. Verschrikkelijk vals. Gelukkig was er nog SOAD die dag om de boel recht te trekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Blink 182 als headliner? Die stonden in 2017 nog gewoon ergens in de namiddag op de main. Vreselijke slecht show ook. Verschrikkelijk vals. Gelukkig was er nog SOAD die dag om de boel recht te trekken.
Ik verwacht ze wel hoger als ze komen, door de reĆ¼nie hype
Sub voor de FooĀ“s bvb
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
301
233
Ik zie Blink gewoon draaien in een co-headlineconstructie volgend jaar eerlijk gezegd
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.149
10.443
Blink 182 als headliner? Die stonden in 2017 nog gewoon ergens in de namiddag op de main. Vreselijke slecht show ook. Verschrikkelijk vals. Gelukkig was er nog SOAD die dag om de boel recht te trekken.
Ben Ć©Ć©n van de weinigen hier die zich vermaakt heeft met die Blink show toen maar ik snap er echt geen r**t van waarom deze band opeens die headlinestatus wordt toebedeeld. Sum41 heeft veel betere liveshows, betere nummers en staat lager. Zou het voor Werchter ook echt een miskleun vinden als ze bij 1 van de hoogste 2 namen horen. Ook voor Graspop trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Mijn (hopelijk definitief) spoorboekje. (vet is must, cursief is bij gebrek aan beter)

Donderdag: Weyes Blood > Holly Humberstone > Anna Calvi > Body Type > Froukje > The 1975 > Sam Fender > Aurora > Iggy Pop > Rƶyksopp

Vrijdag: The Haunted Youth > Berre > Spoon > Squid > Bear's Den > Kasabian > The Hu > Ben Howard > Liam Gallagher > Wardruna

Zaterdag: Xink > Mayorga > City & Colour > Interpol > Paolo Nutini > Sigur RĆ³s > Dope Lemon > Xavier Rudd > Oscar and the Wolf > The Murder Capital > Dean Lewis

Zondag: The Teskey Brothers > Pip Millett > Amenra > Gabriels > The Lumineers > Baby Queen > Lil Nas X > Christine & the Queens > Queens of the Stone Age > Lovejoy > Arctic Monkeys
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Ben Ć©Ć©n van de weinigen hier die zich vermaakt heeft met die Blink show toen maar ik snap er echt geen r**t van waarom deze band opeens die headlinestatus wordt toebedeeld. Sum41 heeft veel betere liveshows, betere nummers en staat lager. Zou het voor Werchter ook echt een miskleun vinden als ze bij 1 van de hoogste 2 namen horen. Ook voor Graspop trouwens.
Reunie, nieuw album, uitverkocht Sportpaleis. Tikt alle kruisjes om sub/co te zijn.
 

Gilli.G

Playlistbediener
5 jun 2023
8
5
Wat kan ik mag ik me voorstellen bij de afterparty's op camping a1? Welke muziekgenres worden daar in de feesttent gespeeld?
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
190
98
Ik vraag me af of er refund is ivm vouchers, dan zou je meer terug krijgen dan je betaald hebt namelijkā€¦.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.159
1.600
Blink 182 krijgt minimaal de spot die Fender - The Black Keys - MGK - Lil Nas X dit jaar hebben. Minimaal.

Die terugkeer van Tom DeLonge heeft hun populariteit duidelijk weer de hoogte in gestuwd.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Ik vind het nochtans een pak gemakkelijker dan bonnen.

Legio voordelen:
-Je moet uw bonnen niet meer zoeken
-je kan uw bonnen niet meer kwijtgeraken
-je kan overal geld opzetten, ook vanuit uw luie festivalstoel op de camping
-je hebt perfect overzicht wat je hebt gebruikt
-na het festival heb je ook geen bonnen over, want je kan perfect refunden.

Bij elke nieuwe verandering is er quasi altijd geklaag en gezaag. Volgend jaar is iedereen het gewoon en willen we geen onnozele fysieke bonnen meer.
Digitale bonnen of fysieke bonnen... Die verandering opzich maakt mij niet uit. Festivals doen het om kosten te besparen, logisch.

Alleen zou het dus gebruiksvriendelijker zijn mocht je "bonnen" kunnen overzetten zoals je vroeger een bonnetje gaf als iemand pinten ging halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

Gebruikers die dit onderwerp bekijken