Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
3.184
2.007
Misschien ligt het aan mij, maar volgens mij kom ik op quasi elke straathoek momenteel een RW poster tegen...

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
11.442
5.409
Misschien ligt het aan mij, maar volgens mij kom ik op quasi elke straathoek momenteel een RW poster tegen...
Die final call voor zondagickets is ook alweer meer dan 2 weken geleden. Best gek toch, normaal duurt dat maar een paar dagen.

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
252
323
Ik heb altijd graag een fysiek exemplaar in bezit, maar de laatste jaren wordt dat steeds moeilijk.

Tinus101

Randprogramma
21 nov 2022
174
107
Jammer dat ze The Hickey Underworld niet hebben geboekt, lijkt mij een betere boeking dan Xink. (Met alle respect voor Xink en hun fans) Of zou dat de ontbrekende naam van donderdag kunnen zijn? :)
Zou daar überhaupt nog een opvulling komen?

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
53
59
Ik merk ook veel online reclame. RW komt veel in mijn Insta feed voorbij en ik zag ook ads in m'n Gmail voorbij komen (geen e-mail, echt ads). Wat me op dit topic liet belanden, want ik vond het vreemd dat RW nog niet uitverkocht was.

De poster nog eens bekeken, maar ondanks de (vele) grote namen is het (ook) niet echt mijn editie..

NikLN

Sunset slot
18 okt 2021
2.018
1.213
Ik merk ook veel online reclame. RW komt veel in mijn Insta feed voorbij en ik zag ook ads in m'n Gmail voorbij komen (geen e-mail, echt ads). Wat me op dit topic liet belanden, want ik vond het vreemd dat RW nog niet uitverkocht was.

De poster nog eens bekeken, maar ondanks de (vele) grote namen is het (ook) niet echt mijn editie..
Wil heel graag gaan maar kan helaas niet op de camping slapen….

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
3.184
2.007
Denk dat ze meer combi's zouden verkopen als de Hive groter zou zijn. Vraag daarvoor is enorm.

Yannick

Headliner
23 apr 2015
9.617
4.391

Ik heb dat ook met Core, heel veel reclame op socials. Als je da vergelijkt met andere festivals. Nauwelijks.

Bert

Dagopener
14 nov 2014
583
400
Ik kan niet echt een geschikte plek vinden? Of ik zoek niet goed… veel is natuurlijk al verkocht.
Hotels persoonlijk mailen. Is mij ook ooit gelukt. Meeste hotels zij overigens al heel snel geboekt door de vaste klanten. Edit: staan nog genoeg op booking. Wel behoorlijk aan de prijs, maar dat iste verwachten

Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken