Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zie het nog wel gebeuren dat we morgen Volbeat als co-head op vrijdag krijgen. Staan vanavond in een niet-uitverkocht Sportpaleis, wat het wachten zou kunnen verklaren. En we weten intussen dat RATM eigenlijk op die dag had moeten staan, dus een metalband als co-head/sterke sub is niet eens zo vergezocht.
Of RATM had op die donderdag moeten staan en er werd geschoven met Stromae?
Volbeat na een Graspop plus nog eens een heel ondermaats verkocht Sportpaleis voor de derde keer in dezelfde tour laten opdraven als co-head op RW zou wel heel pover zijn.
Volbeat na een Graspop plus nog eens een heel ondermaats verkocht Sportpaleis voor de derde keer in dezelfde tour laten opdraven als co-head op RW zou wel heel pover zijn.
Nja, op basis van de reeds gekende namen zie ik toch een zekere lijn. Gitaren op de vrijdag (TBK, The Hu, Wardruna), poppier op de donderdag (The 1975, Aurora). Natuurlijk een vertekend beeld met zo weinig namen bekend, maar het zou wel kunnen kloppen. En dan kan Billie die lijn gerust verder trekken in januari.
En Volbeat zou op zijn minst eens een naam zijn die al eeuwen niet meer op een Werchter-event stond.
Mja, Snoop Dogg is ook een ras apart. Echt niet te vergelijken met wat Kendrick bent.
Dat is een beetje hetzelfde als Tool vergelijken met Limp Bizkit.
Ik luister totaal niet naar rap/hiphop, maar ik zou ze niet allemaal over dezelfde kam scheren.