Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik het allemaal zo interpreteer en het wereldje wat ken, is Blur te laat aangeboden voor de plekjes die ze verlangen op een RW of Pkp. En dan is Lokeren een mooie oplossing waar ze zeker goed tot hun recht komen.
Denk dat Peppers al kort na afhaken RATM deze zomer vast lagen. Dat is mijn hypothese. En rest bovenkant affiche ligt duidelijk al een pak langer vast.
Prima boeking eigenlijk. Kan Blur voor een eigen publiek staan, eigen voorprogramma en aankleding die dag in teken van hun en zal snel uitverkopen in plaats van zo op Rock Werchter te staan waar dan de helft ongeïnteresseerd naar staat te gapen.
Die reactie van Yannick is gewoon sarcastisch naar aanleiding van de reacties op Kendrick en Ardentes hier.
Tuurlijk past Blur op RW, maar misschien net iets beter op Lokerse waar ze zulke irrelevante bands wel graag boeken. En tuurlijk past Kendrick op RW, maar beter op Ardentes waar ze veel hiphop boeken.
En toch ... als major die zichzelf erg goed vindt en internationaal wil meespelen, had je ze gewoon allebei moeten hebben en geen RHCP boeken voor het 2e jaar op rij bijvoorbeeld.
Blur op Lokerse, Kendrick vermoedelijk op Les Ardentes en Billie Eilish misschien dan toch naar Pukkelpop. Dat zijn dan wel de drie interessantse headliners van 2023 die allen elders staan ja.
In andet nieuws: Loyle Carner op R+L. Grote naam die dus ook zomaar op PKP zou kunnen belanden, daar waar ik deze toch met potlood had opgeschreven voor een hoge Barn plek.
Foals ook ginder. Daar blijven we dus hopelijk van gespaard. Hoewel die donderdag met Sam Fender, The 1975 en Wet Leg wel een zeer Brits poprock tintje heeft al.
Meh. Het feit dat andere majors hen wel gewoon kunnen boeken, zegt ook wel voldoende naar mijn mening. Lijkt me ook wel een zaak van net niet hard genoeg willen.