Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Dus dat emo verhaal doet hij dus overal dan?

Zulke acts zijn vooral een belediging voor muzikanten die wel professioneel met muziek bezig zijn, zoals Phoebe Bridgers, Jorja Smith, Michael Kiwanuja, Lianne LaHavas, …
Vind ik makkelijk, tuurlijk maken die andere betere muziek en daar heb ik ook waanzinnig van genoten maar dan op een andere manier. Bij Joost voelde ik de oprechtheid in zijn verdriet en dat deed me wat. Dat iemand slechte muziek maakt betekent niet dat verdriet niet echt is. Bij Nick Cave vinden we het mooi en geweldig (ik zelf ook). Maar bij Joost mag dat dan ineens niet ofzo
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
Zou ik wachten tot na de Peppers om te zeggen dat het beste van het weekend in de tenten te vinden was?

De kortstondige triomftocht van Girl in Red die op 40 minuten van hoogtepunt naar hoogtepunt ging?

Phoebe Bridgers die vertederde en imponeerde, die recht in de ziel ging en die een volle tent verliefd op haar deed worden?

Michael Kiwanuka die wederom bewees één van de sterkste artiesten van zijn generatie te zijn, die geruggesteund door een sterke band en machtige backings een hele Barn wegblies?

Alt-J die een visueel ijzersterke show neerzette vol potige versies van hun hits die als een revanche voelde voor het 2017 mainstage debacle?.

Memorabel spul.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Deze man heeft net 30 minuten in de pit gestaan bij Polo G. Met de neefjes zelfs. Maar we xijn het er allemaal over eens dat dit veruit de slechtste performance was van dit weekend (ook de jonge kenners bij me). Echt bizar ongeïnteresseerd en opeens weg. Ook de liefste pit waar ik ooit ingestaan heb, beetje half tam tegen elkaar aanspringen
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Hoe schandalig leeg bij Jehnny Beth, die geeft stilaan de show van het festival. Op stream dan. Barbaren.

edit, even serieus daar staan 4 rijen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 40157

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Benieuwd hoe de peppers het doen, verwacht daar eigenlijk nu niet zoveel van. Have fun nog!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken