Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Jorja Smith… bijna de perfectie, met attitude!

Was wat teleurgesteld in haar set op Pukkelpop 2019, maar dit was zo veel beter!
Een zeer goede live band, met een fantastische drumster en met heel veel soul.
Impressionante backing vocals…

Als ze de volgende keer ook nog de stukken op backing tape volledig laat vallen, dan is dit zoooooo top! ???
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Exact de reden waarom ik die 'hardere' bands gewoon niet meer wil zien op Werchter. Dat is zo'n pretbederver dat je op je plekje moet blijven staan (ook al zie je geen hol) en liefst niet te veel beweegt. Er zit zo vaak geen sfeer in die mensenmassa en dan is het inderdaad super irritant als je met een paar in't rond aan het springen bent als al de rest niet beweegt. Bij bands als Tool en The Cure, zelfs een Pearl Jam stoort me dat minder (tenzij je dus achter iemand groot staat en geen mogelijkheid hebt een betere plek te kiezen), maar bij iets als Metallica is die energie van het publiek rond je toch de helft van de beleving!

Zelfde reden waarom ik geen 100 euro kan geven aan Slipknot op PKP. De helft van het volk dat daar gaat staan 'wil dat eens gezien hebben' maar snapt het dan toch totaal niet (een beetje zoals de 'circlepit' die ze bij Goldband vroegen, een cirkel van mensen die op-en-neer-springen is géén circlepit mannen ;) maar verder wel een goed feestje hahaha).
Ik kijk juist uit naar slipknot op PkP. Kinderen stampen zonder er voor gearresteerd te worden.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Tyler Joseph wordt massaal toegejuicht door jonge grietjes wanneer hij met een bivakmuts rond staat te dartelen, maar als ik het doe krijg ik een smoel vol pepperspray.


Toch...entertainend kereltje.
 
  • Haha
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Verwachten we een volle tent bij Jamie xx? Bicep is kennelijk vol, hoewel ik voorraan sta en ik alle ruimte heb. Gisteren was Moderat driekwart leeg, maar dat was tegelijk met Metalica ipv Imagine Dragons.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Verwachten we een volle tent bij Jamie xx? Bicep is kennelijk vol, hoewel ik voorraan sta en ik alle ruimte heb. Gisteren was Moderat driekwart leeg, maar dat was tegelijk met Metalica ipv Imagine Dragons.

Als in: maar een kwartje gevuld? (Moderat) Yikes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken