Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Er zijn tribunes en schermen tussen de tenten in

schermen en tribune naast de tent kan je volgen
Die er tussen die ken ik. Maar ik dacht dat in de andere tent dit ook gebeurde als het vol was. Nu daar ben ik helemaal niet zeker meer van. Kan zijn dat ik droomde.
Dacht dat er eerst wat reclame boodschappen waren, vervolgens de andere show als die tent volzet was, en dan een stukje kisscam toestanden.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Eerlijk ikzelf ben tevreden met de verandering in de barn, zowel IDLES en Turnstile zien
Maar voor velen is Sam Fender missen, een groot gemis
(Als je die gast boekt, weet je op voorhand al dat het niets wordt zeker?)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Valt wel mee, meeste regen valt tussen 6 en 7. Voor de rest afwachten 1,5 mm regen kan ook zo goed als niks zijn
Dag beste kijkers...
Haha, sorry graspoppers: Inside joke...
heb gehoord dat de regen traag over het land gaat. Dus ponchoke in de broekzak. En uithalen bij HEIM rag'n bone man, pixies, war on drugs mss ook nog.
havez fun in de regen. Je zal het missen vanaf zaterdag.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joe en jonasvh

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Eerlijk ikzelf ben tevreden met de verandering in de barn, zowel IDLES en Turnstile zien
Maar voor velen is Sam Fender missen, een groot gemis
(Als je die gast boekt, weet je op voorhand al dat het niets wordt zeker?)
Die gast wordt een grote toekomst toegeschreven maar als die stemproblemen zo nadrukkelijk blijven opspelen zal het inderdaad nooit iets worden. Of het moest een tour van 4 shows zijn met een week tussen.
 

WoutMeganck

Nieuw lid
29 jun 2022
2
0
Oh, ik onderschat het zeker niet en verwacht al helemaal geen grote internationale naam.
Ik kan me enkel niet voorstellen dat er geen enkele Belgische band is met al iets meer aanzien, die niet staan te springen om een dergelijke spot op Werchter in te vullen. Maar misschien onderschat ikzelf gewoon de bekendheid van Charles...
Wat ik ondertussen van haar gehoord heb vind ik overigens niet verkeerd, dus ik laat me graag verrassen
Die is redelijk bekend in franstalig Belgie - beetje als Natalia bij ons
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Sum41 - Stikstof - Sons - IDLES - Inhaler - (stuk Girl In Red) - Turnstile - The Last Internationale - Greta Van Fleet - The Chats (wss ni) - Metallica
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik heb toch nog een Hive kaartje over. Aangezien ik hier zelf geholpen ben, wil ik graag eerst kijken of ik er op de valreep nog iemand gelukkig mee kan maken. Stuur me in dat geval een pb. Ik heb er zelf 30 voor neergelegd, dus dat vraag ik ook :)
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Dag beste kijkers...
Haha, sorry graspoppers: Inside joke...
heb gehoord dat de regen traag over het land gaat. Dus ponchoke in de broekzak. En uithalen bij HEIM rag'n bone man, pixies, war on drugs mss ook nog.
havez fun in de regen. Je zal het missen vanaf zaterdag.
Hopelijk krijgt heim geen weeën
 
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Hoop natuurlijk, maar chiquita zei dat het een crew member was toch? Dus hopelijk is de band niet besmet
Ik snap alleen niet dat als het maar een crew lid is ze nu heel de show aflassen van vanavond. Gaan ze echt PCR testen op iedereen doen? Er bestaan toch sneltesten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken