Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Gewoon op woensdag komen?
Helaas, ik kies bewust om naar camping A1 te gaan.
De Hive is mij te groot. Als je achterin staat, vind ik het een behoorlijk eind lopen vanaf het festivalterrein vergeleken met A1.
Hopelijk gaat het ooit veranderen dat A1 ook op woensdag opengaat, maar ik snap wel dat ze de Hive graag vol willen hebben
aangezien de organisatie daar het meest aan verdient.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Ik lees op de site dat steekwagentjes niet toegelaten zijn.
Eerste keer camping A1, dus zijn hier evt. ervaringsdeskundigen die weten hoe streng men daar op toeziet, en wat dan wel toegelaten is? Bolderkar? kleine plateauwagen?
Kwestie van tent en drankvoorraad op de camping te krijgen zonder verschot in de rug :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.192
Ik lees op de site dat steekwagentjes niet toegelaten zijn.
Eerste keer camping A1, dus zijn hier evt. ervaringsdeskundigen die weten hoe streng men daar op toeziet, en wat dan wel toegelaten is? Bolderkar? kleine plateauwagen?
Kwestie van tent en drankvoorraad op de camping te krijgen zonder verschot in de rug :)
Volgens mij gaat dat over het festivalterrein, niet over de camping. Over de camping wordt niks gerept, wat helemaal ruk is, aangezien er nu ook spullen geweigerd kunnen worden aan de poort.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Tot nu toe altijd met opvouwbare bolderkarding naar binnen gekregen zonder problemen. Dus verwacht ik nu ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: dennisf

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Volgens mij gaat dat over het festivalterrein, niet over de camping. Over de camping wordt niks gerept, wat helemaal ruk is, aangezien er nu ook spullen geweigerd kunnen worden aan de poort.

Staat duidelijk op de site bij Camping-praktisch:
  • Wagens, moto’s, aanhangwagens, caravans, mobilhomes e.d. Deze brengen de veiligheid van de kampeerders in gevaar. Ook steekwagens zijn niet toegelaten. Auto’s, moto’s en fietsen parkeer je op de daartoe voorziene parkings. Kampeerders met mobilhome/motorhome/camper kunnen terecht op Camping Mobilhome.
Ik zou het ook al vreemd vinden (na beelden van vorige jaren), vandaar dat ik het even wou vragen hier.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.192
Staat duidelijk op de site bij Camping-praktisch:
  • Wagens, moto’s, aanhangwagens, caravans, mobilhomes e.d. Deze brengen de veiligheid van de kampeerders in gevaar. Ook steekwagens zijn niet toegelaten. Auto’s, moto’s en fietsen parkeer je op de daartoe voorziene parkings. Kampeerders met mobilhome/motorhome/camper kunnen terecht op Camping Mobilhome.
Ik zou het ook al vreemd vinden (na beelden van vorige jaren), vandaar dat ik het even wou vragen hier.
Oh, nou ja, is alsnog weinig informatie over de rest wat je mee mag nemen... Wel vaag, ja.
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Hoe zit het eigenlijk met de pendelbussen van Station Leuven naar de camping, rijden die echt pas vanaf 13 uur of toch eerder?
 

Dansplaat

Playlistbediener
21 nov 2019
13
24
Vraagje....iemand een idee of er ook ergens een printable versie is van de time table? Scheelt een hoop batterij?
 

hafialjo

Nieuw lid
24 jun 2022
2
0
Hello!!

Looking for 2 snake pit bracelets for Metallica on Friday!! Paying good money!! DM if interested
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Ben wel benieuwd hoeveel mensen er in de snakepit kunnen en of er veel mensen hier snake pit bandjes hebben gewonnen.
Ik vraag me ook wel af of het al vroeg vol staat want ik zou wel graag alt-j nog willen zien, maar natuurlijk ook een mooi plekje in de snakepit willen hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken