Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Ik was net aant denken
Die snakepit gaat wat geven, die fans die er heel de dag gaan staan in die snakepit en van daaruit naar Bazart en Lewis Capaldi moeten zien
Wordt een leuke sfeer aan de main die dag... Maar dat is het eigenlijk nooit als Metallica er speelt door die fans.
 

Sarah Lambrecht

Nieuw lid
15 jun 2022
2
0
Hallo, verkoopt er iemand nog een campingticket voor The Hive, liefst persoonlijk via Ticket Swap? Mijn vriendin heeft al een combiticket voor het festival zelf, maar is nu hopeloos op zoek naar nog 1 camping ticket The Hive om bij onze vriendengroep te kunnen kamperen… Berichtje sturen mag ook naar +32473594700 !! :)?
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Verschrikkelijk die clash IDLES, Turnstile
Ze speelden echt goed namelijk, zondag 14u30 de livestream van pinkpop nog maar eens checken en dan hopelijk eindelijk een definitieve keuze kunnen maken...
Of ze wisselen Turnstile en Stikstof eventjes van slot natuurlijk
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Verschrikkelijk die clash IDLES, Turnstile
Ze speelden echt goed namelijk, zondag 14u30 de livestream van pinkpop nog maar eens checken en dan hopelijk eindelijk een definitieve keuze kunnen maken...
Of ze wisselen Turnstile en Stikstof eventjes van slot natuurlijk

Zou Stikstof eigenijk ook niet willen missen dan.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
Afgaande op de reacties die Greta wist op te wekken op Pinkpop denk ik dat het drummen zal worden bij Alt-J.

Ik weiger ook maar in de buurt van het podium te komen als die aanstellerige copycat Led Zeppelin van de Aldi er aan begint.

Hoe die er in geslaagd zijn een groot publiek en concertpromotors er van te overtuigen dat ze een headlining act zijn is één van de grootste muzikale raadsels van de voorbije 5 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Hoe die er in geslaagd zijn een groot publiek en concertpromotors er van te overtuigen dat ze een headlining act zijn is één van de grootste muzikale raadsels van de voorbije 5 jaar.
Tbf, het is voorlopig enkel Werchter die die al tweemaal zo belachelijk hoog gezet heeft. Zie die in Europa voorlopig nergens zo hoog op de affiche staan?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Tbf, het is voorlopig enkel Werchter die die al tweemaal zo belachelijk hoog gezet heeft. Zie die in Europa voorlopig nergens zo hoog op de affiche staan?
Firenze Rocks. En dank Qotsa voor deze positie opnieuw. Anders was het njet geweest.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Wat bedoelen jullie met de snakepit? Zijn er aparte tickets/bandjes voor het voorste vak op vrijdag? Of bedoel je gwn dat er veel Metallica fans van 's middags als zullen camperen in het 1e vak?
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Screenshot_20220619-112133_Instagram.jpg
Turnstile post dit, we moeten officieel geen schrik meer hebben voor deze cancel (behalve als ze corona krijgen). Nu nog uitvogelen wat te doen met IDLES
 

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
233
289
Eerste keer op de ADL parking en B&B in de buurt geboekt dus elke dag op en neer. Zag in het forum eerder dat je achterlangs kunt rijden. Weet iemand hoe lang je daar ongeveer over doet? Wil zeker Fontaines niet missen. Kun je ook al vanaf Haacht helemaal achterlangs?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.133
4.221
Eerste keer op de ADL parking en B&B in de buurt geboekt dus elke dag op en neer. Zag in het forum eerder dat je achterlangs kunt rijden. Weet iemand hoe lang je daar ongeveer over doet? Wil zeker Fontaines niet missen. Kun je ook al vanaf Haacht helemaal achterlangs?
Je moet dan denk ik vanuit Haacht via de Scharent en de Hanewijk rijden.
Maar sowieso de bewegwijzering volgen of vragen aan een geel hesje.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Voor wat het waard is: donderdag 30 juni 25 graden, vrijdag en zaterdag 22 graden.
Wel redelijke kans op regen.
Maar dit kan uiteraard nog veranderen de komende dagen, zo ver van tevoren voorspellen is moeilijk.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Voor wat het waard is: donderdag 30 juni 25 graden, vrijdag en zaterdag 22 graden.
Wel redelijke kans op regen.
Maar dit kan uiteraard nog veranderen de komende dagen, zo ver van tevoren voorspellen is moeilijk.
Hopelijk verandert het nog naar geen regen
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Pffff ik vrees steeds met grotere vrezen dat ik Rock Werchter aan me voorbij moet laten gaan. Onze vrienden staan op the Hive, maar wij kunnen op het moment alleen nog naar C7. Ben er lang vanuit gegaan dat er nog wel kaartjes op ticketswap zouden verschijnen, maar in tegenstelling tot Down the Rabbit Hole & Pinkpop verschijnen er maar mondjesmaat kaartjes. Iemand enig idee of ticketswap in België minder bekend is? Dilemma op dit moment is of we niet beter de tickets kunnen verkopen en naar Dtrh kunnen gaan om in ieder geval iets te hebben, maar liever gaan we gewoon naar RW. Als iemand nog andere ideeën heeft hoor ik het graag.

Ps. Als er al tickets op ticketswap komen zijj ze vaak al verkocht terwijl ik echt meteen klik. Dan moet ik die meldingen toch wel te laat binnen krijgen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken