Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Na het lezen van alles in het BKS topic toch wel het idee dat Fontaine's d.c. en big thief een must zijn op Werchter ?

Hoewel airbourne en sum 41 mij ook prima zouden vermaken
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

anniek

Playlistbediener
13 jul 2020
23
40
Zijn er na het festival nog ergens party's?Enkel op A3 geloof ik.
A3 is geen camping, bedoel je A1 of C3? Vorige editie verbleef ik op A1 en daar was nog een party tent die na het festival door ging. Ik heb zelf dit jaar juist C3 geboekt in de hoop dat ik daar wat meer slaap kan pakken :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Na het lezen van alles in het BKS topic toch wel het idee dat Fontaine's d.c. en big thief een must zijn op Werchter ?

Hoewel airbourne en sum 41 mij ook prima zouden vermaken
Ook deze Primaveraganger kan bevestigen: Fontaines DC is de moeite live. En Big Thief uiteraard ook, maar dat wisten we al. (Dat je er dat verschrikkelijke Sum 41 mee ontloopt, is ook een goede win).
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
A3 is geen camping, bedoel je A1 of C3? Vorige editie verbleef ik op A1 en daar was nog een party tent die na het festival door ging. Ik heb zelf dit jaar juist C3 geboekt in de hoop dat ik daar wat meer slaap kan pakken :p
The Hive was vroeger A3.
 

ddepage

Nieuw lid
20 jun 2019
4
0
A3 is geen camping, bedoel je A1 of C3? Vorige editie verbleef ik op A1 en daar was nog een party tent die na het festival door ging. Ik heb zelf dit jaar juist C3 geboekt in de hoop dat ik daar wat meer slaap kan pakken :p
Ik bedoel inderdaad A1,de schietclub :)
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Van mijn ervaring op Primavera kan ik ook Dry Cleaning en Jehnny Beth ten zeerste aanbevelen op Werchterzondag! Beck en BICEP vond ik dan weer teleurstellend tot ronduit zwak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Nu nog de vraag, wanneer komt de festileaks meeting? Donderdag 17:00 doen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Nu nog de vraag, wanneer komt de festileaks meeting? Donderdag 17:00 doen?
Ik wil niet lullig doen (oh, doen we toch wel), maar zoiets moet je deze editie altijd op de zaterdag doen...
Denk trouwens niet dat ik kom, dus het is meer een tip :)
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Festileaks meeting lijkt me leuk, maar ik ben druk heen en weer aan het hossen met 4 vrienden met een totaal verschillende muzieksmaak. Dus ik ga passen. Bij voorbaat al veel plezier!

Ik was net nog eens door het blokkenschema aan het gaan. Even buitenom mijn eigen muzieksmaak, wat doet Joost zondag eigenlijk op de mainstage? Is dat niet meer iets voor klub c om dat zelfde tijdstip. Ik zou haast willen zeggen: "Joost mag het weten"
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik wil niet lullig doen (oh, doen we toch wel), maar zoiets moet je deze editie altijd op de zaterdag doen...
Of de vrijdag..

Donderdag en zondag zijn wel echt de beste dagen in mijn bescheiden mening. Wel fijn op zich: lekker beginnen en nog iets om naar uit te kijken het hele weekend!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik wil niet lullig doen (oh, doen we toch wel), maar zoiets moet je deze editie altijd op de zaterdag doen...
Denk trouwens niet dat ik kom, dus het is meer een tip :)
Kom je niet meer? Jammer.

Ik heb do tussen CRJ en Beck een gat en zaterdag pas na Jorja Smith een gat. Ik wil best tijdens 21P of ID doen hoor, komt u maar door met voorstellen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Kom je niet meer? Jammer.

Ik heb do tussen CRJ en Beck een gat en zaterdag pas na Jorja Smith een gat. Ik wil best tijdens 21P of ID doen hoor, komt u maar door met voorstellen.
Alleen de meeting hè, wel RW zelf. Maar moet sowieso even kijken want ik denk namelijk dat ik al zat te doen ga hebben met vrienden.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Na het lezen van alles in het BKS topic toch wel het idee dat Fontaine's d.c. en big thief een must zijn op Werchter ?

Hoewel airbourne en sum 41 mij ook prima zouden vermaken
Ik ga toch ook voor die laatste 2. Lekker knallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken