Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Doe toch op dezelfde tijd als Poorstacy dan. Nu heb je een onmogelijk schema NBT - Sloper - Maneskin terwijl je tussen Maneskin en Twenty One Pilots alleen maar popgeneuzel hebt op alle podia.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Doe toch op dezelfde tijd als Poorstacy dan. Nu heb je een onmogelijk schema NBT - Sloper - Maneskin terwijl je tussen Maneskin en Twenty One Pilots alleen maar popgeneuzel hebt op alle podia.
Valt toch mee, gwn over en weer wandelen. Mis je mss 2 minuten van sloper
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Het is gewoon nog maar 3 weken! Zoveel zin in!
En een weekje eerder op Boutique vast even kijken hoe het gras er bij ligt.

Sloper is stiekem wel een leuke toevoeging. Wel iets om een stukje van mee te pikken wellicht.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Doe toch op dezelfde tijd als Poorstacy dan. Nu heb je een onmogelijk schema NBT - Sloper - Maneskin terwijl je tussen Maneskin en Twenty One Pilots alleen maar popgeneuzel hebt op alle podia.
Op de Slope toch telkens toffe acts na een paar luisterbeurten.

Voor mij zal het Slope worden die dag met tussenin op het gemak naar de main wandelen en op tijd weer terug met een eetpauze tijdens die Anne Marie.

Ik weet wel nog niet of ik mijn dag start bij Nothing But Thieves of bij Sloper, dat zal de vorm van de dag beslissen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Op de Slope toch telkens toffe acts na een paar luisterbeurten.

Voor mij zal het Slope worden die dag met tussenin op het gemak naar de main wandelen en op tijd weer terug met een eetpauze tijdens die Anne Marie.

Ik weet wel nog niet of ik mijn dag start bij Nothing But Thieves of bij Sloper, dat zal de vorm van de dag beslissen.
Dea Matrona!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Sloper is echt heel erg goed live. Ik heb ze inmiddels een keer in een platenzaak en poppodium mogen zien (en foto's met de mannen en ze gezellig gesproken maar dat ter zijde). Cesar Zuiderwijk en Mario Goossens hebben een fantastische chemie onderling en het is een genot om naar te kijken en het is ook gewoon heel erg lekkere muziek (ben dolblij met m'n gesigneerde album).

Als je toch zin hebt in een lekkere portie rock die dag zou ik ze zeer zeker meepakken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Ik zag 2 dagen terug RHCP in Barcelona! Was een prachtige show. Ik durf gerust zeggen dat ze deze vorm niet meer hebben gehad sinds 2007!

Dit was de 2e show van de tour, en was qua setlist heel verschillend van de eerste (ze wisselen altijd heel hard van set, maar leuk om dat toch even bevestigd te hebben). Dus een groot raadsel wat het op Werchter word. Publiek was ook zeer enthousiast/actief.

Al de rest is bonus voor mij op die Werchter-zondag! Hoogtepunt ligt nu al vast
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken