Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.347
Turnstile lijkt mij productionele kosten geweest te zijn (al snap ik de Hellfest annulatie dan niet meer), tijdens Werchter hebben ze 6 shows na elkaar, ik zie daar ook nog wel gigs sneuvelen.

Girl in Red heeft stemproblemen.
Zolang ze er maar staan op RW, Girl In Red zegt me minder, maar is objectief gezien ook een vrij grote naam als ze zou wegvallen, maar voor stemproblemen is het nog wel even
 

Larroesj

Playlistbediener
8 apr 2022
15
2
Wat zijn jullie beste trucen om bierblikjes iet of wat koel te houden op de camping?

Of steekt het zo nauw niet? :D
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
558
513
Ik hoop van harte dat Rock Werchter kijkt naar de problemen bij Primavera en daar nu al op schakelt mochten ze ook personeelstekort hebben. Lijkt me een goed leermoment voor alle festivals deze zomer ..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik hoop van harte dat Rock Werchter kijkt naar de problemen bij Primavera en daar nu al op schakelt mochten ze ook personeelstekort hebben. Lijkt me een goed leermoment voor alle festivals deze zomer ..
Werchter doet beroep op lokale jeugdbewegingen en verenigingen in plaats van professionele firma's. Denk niet dat we plots met een tekort aan scouts of chiro zitten na de pandemie.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Nee, alleen in de ochtend bier drinken.
Dan zijn ze weer lekker koud door de lagere nachttemperatuur (mits we niet richting een hittegolf gaan natuurlijk).
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Ik ben nu naar Airbourne aan het kijken op RAR. Best vermakelijk en live zou ik hier best wel wat mee kunnen. Maar de clash met Fontaines D.C. (ondanks het voordeel van in the Barn spelen) gaan ze niet winnen. Wel twijfel ik nog heel erg over een andere clash. HAIM vs Carly Rae Jepsen. Beide nog nooit gezien, ik luister meer naar de muziek van HAIM, maar CRJ lijkt me unieker (als in, kleinere kans anders ooit te zien) en speelt in the Barn waar ik de shows vaak beter vindt. Dus, ik ben er totaal nog niet uit. Voor de rest is mijn spoorboekje wel redelijk klaar. Wat jullie?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.347
Ik ben nu naar Airbourne aan het kijken op RAR. Best vermakelijk en live zou ik hier best wel wat mee kunnen. Maar de clash met Fontaines D.C. (ondanks het voordeel van in the Barn spelen) gaan ze niet winnen. Wel twijfel ik nog heel erg over een andere clash. HAIM vs Carly Rae Jepsen. Beide nog nooit gezien, ik luister meer naar de muziek van HAIM, maar CRJ lijkt me unieker (als in, kleinere kans anders ooit te zien) en speelt in the Barn waar ik de shows vaak beter vindt. Dus, ik ben er totaal nog niet uit. Voor de rest is mijn spoorboekje wel redelijk klaar. Wat jullie?
Airbourne ook gezien en idd tof feestje. Ik zou wel altijd Fontaines D.C. kiezen als je die nergens anders meer kan zien deze zomer. Bij mij is het antwoord op uw andere clash: Altin Gun zien en daarna ff chillen bij HAIM. Zowel HAIM als CRJ zeggen me namelijk niet veel
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.347
Dus zeer benieuwd hoe die snake pit gaat werken. Hopelijk kan je er gwn nog in net voor de show. Kan ik nog rustig naar the chats ook en daarna sws vanvoor bij metallica
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken