Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
Zijn er nog onder ons die in 2019 een collector-ticket hebben aangekocht voor editie 2020? Mij is het momenteel niet duidelijk of de collectorticket-houder een nieuwe krijgt opgestuurd of ik het ticket van 2020 moet gebruiken. Ook navraag bij Ticketmaster brengt voorlopig geen duidelijkheid. Volgens de ene moet ik het eerder opgestuurde ticket gebruiken, de andere zegt dan weer dar er mij een nieuwe wordt opgestuurd. Vervolgens vragen ze mij nog eens contact op te nemen uiterlijk 10 dagen voor het festival.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
Dank je wel Werchterfan, maar het is geen antwoord op mijn vraag. Ik bedoel of ik een nieuw collectorticket nodig ga hebben om dit jaar binnen te kunnen of zal het ook lukken met mijn collectorticket van 2020. Dat is mij niet duidelijk. Ik heb voorlopig nog geen nieuw collectorticket ontvangen.
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Dank je wel Werchterfan, maar het is geen antwoord op mijn vraag. Ik bedoel of ik een nieuw collectorticket nodig ga hebben om dit jaar binnen te kunnen of zal het ook lukken met mijn collectorticket van 2020. Dat is mij niet duidelijk. Ik heb voorlopig nog geen nieuw collectorticket ontvangen.
ik had het ook over de snakepit van metallica :p
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh en Chiefs

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
Na wat aandringen, ondertussen toch antwoord ontvangen. Er zouden wel degelijk nieuwe collectortickets verstuurd worden. Dus nog even in spanning afwachten ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Hoe werkt deze Pit, moet je daar al de hele dag wachten, of mag je vlak voor Metallica nog naar binnen
Lijkt me toch niet dat zij bepalen wie er bij de andere bands vooraanstaan?
Het voorvak zal wel na Greta van Fleet worden leeggeveegd en daarna mogen de mensen met een kaartje er staan.

En volgens mij moet je ook nog lid van de fanclub zijn.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Ziet ernaar uit dat turnstile niet meer gaat komen, nu ook hellfest geannuleerd,
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Positief gezien: geen clash meer met Idles!
(liever had ik dat op een andere manier opgelost zien worden ...)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Pff, Turnstile - Idles was voor mij geen clash omdat ik de tweede band echt helemaal niks vind. En Girl in Red zou ik ook echt wel een heel groot gemis vinden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken