Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
hoe laat was vorige week de RHCP video...

16:04 toch... ach 4 minuten, maar toevallig wel 16:00 hé
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Ondanks dat ze me al een beetje teleurgesteld hebben live wil ik het met Frusciante zeker nog een kans geven. Kom maar door.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.528
Ondanks dat ze me al een beetje teleurgesteld hebben live wil ik het met Frusciante zeker nog een kans geven. Kom maar door.
Heb ze nu 2 keer gezien waarvan 1 keer met Frusciante en dat was een wereld van verschil. Echt een goede show, dus die tweede kans lijkt me wel terecht
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Denken we eigenlijk dat er na Pearl Jam nu nog iets zal komen? Origineel was dat voor 2020 een beetje het plan met Tame Impala, vraag me af of de kaarten nu beter liggen. Denk dat we dan onze headliners wel kennen zeker? Gorillaz / Kendrick er nog bij op zaterdag en zondag RHCP en Imagine Dragons (tenzij Dua Lipa, maar zie die kans eerlijk gezegd klein). Toch?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Denken we eigenlijk dat er na Pearl Jam nu nog iets zal komen? Origineel was dat voor 2020 een beetje het plan met Tame Impala, vraag me af of de kaarten nu beter liggen. Denk dat we dan onze headliners wel kennen zeker? Gorillaz / Kendrick er nog bij op zaterdag en zondag RHCP en Imagine Dragons (tenzij Dua Lipa, maar zie die kans eerlijk gezegd klein). Toch?
Dat plan was met The Chemical Brothers volgens Jazebel (nog steeds de meest betrouwbare insider imo). Vind het compleet onbegrijpelijk hoor dat je de kans krijgt een act na Pearl Jam te zetten en dat je zo inspiratieloos bent dat je er TCB zou zetten.

Ik zie het ook wel nog gebeuren dat ID de zaterdag afsluit na 21P (lijkt me best complementair) en dan gewoon RHCP op zondag. Maar dit is zeer pessimistisch ?.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Denken we eigenlijk dat er na Pearl Jam nu nog iets zal komen? Origineel was dat voor 2020 een beetje het plan met Tame Impala, vraag me af of de kaarten nu beter liggen. Denk dat we dan onze headliners wel kennen zeker? Gorillaz / Kendrick er nog bij op zaterdag en zondag RHCP en Imagine Dragons (tenzij Dua Lipa, maar zie die kans eerlijk gezegd klein). Toch?
En wat met The Strokes, waar zullen zij landen in België.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.522
3.024
Hoe zit het met de War on Drugs, zijn zij nog in de race voor een plekje op Rock Werchter? Moet me weer eens wat gaan verdiepen in de kanshebbers voor Rock Werchter.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Hoe zit het met de War on Drugs, zijn zij nog in de race voor een plekje op Rock Werchter? Moet me weer eens wat gaan verdiepen in de kanshebbers voor Rock Werchter.
Grote kans, maar eerst nog tickets voor hun eigen show verkopen. Dus ergens in 2022 aankondiging. Same voor Royal Blood. Ik verwacht dat dat de 2 grote namen zijn die ze nog even in de wachtkamer gaan houden om in 22 weer de verkoop wat aan te zwengelen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Hoe zit het met de War on Drugs, zijn zij nog in de race voor een plekje op Rock Werchter? Moet me weer eens wat gaan verdiepen in de kanshebbers voor Rock Werchter.
Vooralsnog een show in het sportpaleis in verkoop op 23 april. Deze moet eerst nagenoeg uitverkopen of het moet al na die datum zijn denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Volgens Neil van Efestivals, een insider die er meestal we op zit, mogen naast Billie Eilish ook Paul McCartney en Kendrick Lamar (!) verwachten op Glastonbury. Die laatste is dus back in the game. (Ook Pet Shop Boys en QOTSA zouden er staan).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Als Lamar op Glasto staat moet je hem eigenlijk terughalen, mindere ticketverkoop ten spijt (denk dat dit zelfs gaat meevallen post-covid). Verfrist de toplijn.
Waarom zouden ze Kendrick wel en The Strokes niet terughalen? Ticketverkoop viel van allebei tegen ...

Aan de waarschijnlijke headliners (PJ, Metallica, Gorillaz, RHCP) te zien, denk ik niet dat ze ook maar iets geven om het verfrissen van hun toplojn.

Benieuwd of het voor Billie enkel bij Glastonbury vlijft. Ik geloof nog steeds in o.a. Roskilde eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken