Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Ik krijg dit bij Maneskin:
This content is not available in your country. Thanks for your understanding.

Maar mag alle andere concerten wel kijken? wat is dit​
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.702
Ik krijg dit bij Maneskin:
This content is not available in your country. Thanks for your understanding.

Maar mag alle andere concerten wel kijken? wat is dit​
Ja ik ook.
Heb even kunnen kijken en toen dit. Nouja ik ging vooral kijken om me te kunnen ergeren dus niet heel erg ?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
Ik krijg dit bij Maneskin:
This content is not available in your country. Thanks for your understanding.

Maar mag alle andere concerten wel kijken? wat is dit​
Stond inderdaad zo in het Rock Werchter insta bericht ivm streams (only Belgium), dus had je even met vpn moeten gaan... Vrees alleen dat ze bijna gedaan hebben.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Mag ik zeggen dat ik Maneskin gewoon een dikke prima rockshow vind weggeven hier? Energie, interactie. Veel publiek ook op de been dat allemaal meedoet. Dit is dikke prima!
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en randyrw

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.702
Misschien moeilijk uit te leggen, maar voor mij wat te theatraal of iets te veel proberen authentiek te zijn ofzo. Kijk ons zo lekker ons zelf zijn of iets dergelijks.

Maar goed dat ligt vooral aan mij
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Nu werkt het geluid niet meer op de stream, gaat lekker met die stream vandaag hoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Misschien moeilijk uit te leggen, maar voor mij wat te theatraal of iets te veel proberen authentiek te zijn ofzo. Kijk ons zo lekker ons zelf zijn of iets dergelijks.

Maar goed dat ligt vooral aan mij

Bij mij zijn het gewoon de nummers. Moet echt nog het eerste liedje van ze horen waarvan ik rechtveer.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Misschien moeilijk uit te leggen, maar voor mij wat te theatraal of iets te veel proberen authentiek te zijn ofzo. Kijk ons zo lekker ons zelf zijn of iets dergelijks.

Maar goed dat ligt vooral aan mij
Ik snap je punt maar ik denk dat oudere mensen dat ook hadden toen Iggy Pop bijvoorbeeld net startte. Dat andere het al eerder gedaan hebben betekent niet direct dat hun show niet authentiek is. Ik genoot er van in ieder geval.

Laatste stukje overgeslagen voor phoebe Bridgers. Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken