Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Laat Posty maar ver weg. Saaie show op PKP, geen RW headline materiaal.

Om terug in droom-modus te gaan: RATM komt wel degelijk naar Europa in 2020, maar pas eind augustus, begin september!!

Opvallend dat er nog een gaatje tijdens het PKP-weekend is... Maar nog opvallender: bijna een maand (19/06 - 10/07) niets rond RW. Open'er mist nog een grote naam denk ik, bij Roskilde kan ook nog wat bij. Zou het toch een naam zijn waar RW nog mee in onderhandeling is? Het zou wel heel erg vet zijn.

Laat Posty maar ver weg. Saaie show op PKP, geen RW headline materiaal.

Om terug in droom-modus te gaan: RATM komt wel degelijk naar Europa in 2020, maar pas eind augustus, begin september!!

Opvallend dat er nog een gaatje tijdens het PKP-weekend is… Maar nog opvallender: bijna een maand (19/06 – 10/07) niets rond RW. Open’er mist nog een grote naam denk ik, bij Roskilde kan ook nog wat bij. Zou het toch een naam zijn waar RW nog mee in onderhandeling is? Het zou wel heel erg vet zijn.

Gaat echt niet gebeuren hoor

Droom-modus stond aan, hé. :)
Run The Jewels mogen ze anders ook naar Werchter halen om een tent plat te spelen.

Heb eigenlijk het gevoel dat RATM voor 2020 is, nu met deze Europese data. Hangt ervan af of er een democraat wint straks in de VS, en ze nog een reden hebben om te ragen. :-p

Afijn, Posty ná The Strokes denk ik.

Zie ik niet gebeuren eigenlijk. Heb op letterlijk geen enkele festivallineup van de laatste 10 (?) jaar iets na Strokes geprogrammeerd zien staan. Die lijken echt dat afsluitende slot op te eisen en gaan echt geen Malone na hen dulden. Posty aanvaardt dat soms wel blijkbaar. Op Pinkpop bijvoorbeeld. Of vorig jaar op Pukkelpop. Die lijkt het minder te boeien of hij deels in het daglicht staat denk ik.

Queen mag je echt wel uitsluiten, aan hun tournee te zien doen ze enkel stadions en geen festivals.

Ben echt benieuwd wat er vrijdag nog gaat bijkomen want voorlopig zal het een dagticketje worden voor Strokes!

eloelo wrote:
Afijn, Posty ná The Strokes denk ik.

Zie ik niet gebeuren eigenlijk. Heb op letterlijk geen enkele festivallineup van de laatste 10 (?) jaar iets na Strokes geprogrammeerd zien staan. Die lijken echt dat afsluitende slot op te eisen en gaan echt geen Malone na hen dulden. Posty aanvaardt dat soms wel blijkbaar. Op Pinkpop bijvoorbeeld. Of vorig jaar op Pukkelpop. Die lijkt het minder te boeien of hij deels in het daglicht staat denk ik.

RW heeft o.a. Pearl Jam, Paul McCartney en Metallica zover gekregen om nog een afsluitende act na hen toe te staan. Het zou me niet verbazen hoor.

Vorig jaar stond er nog na Strokes op open'er Asap Rocky, alleen zei die laatste af. Dus het hoeft niet per se.

Wel raar dat RATM vorige week nog bericht post met setlist van TW '94. Beetje hyped en een week later tourschema bekend maakt zonder Belgische datum. Terwijl denk ik Rock Werchter, Pukkelpop & andere sportpaleizen ze wel dolgraag zouden willen.

Anderzijds Parijs is nu ook niet zo ver ^^

Wel raar dat RATM vorige week nog bericht post met setlist van TW ’94. Beetje hyped en een week later tourschema bekend maakt zonder Belgische datum. Terwijl denk ik Rock Werchter, Pukkelpop & andere sportpaleizen ze wel dolgraag zouden willen.

2021 he...

Fonske122 wrote:
Wel raar dat RATM vorige week nog bericht post met setlist van TW ’94. Beetje hyped en een week later tourschema bekend maakt zonder Belgische datum. Terwijl denk ik Rock Werchter, Pukkelpop & andere sportpaleizen ze wel dolgraag zouden willen.

2021 he…

Ja, Maar...
Hoe lang heeft de vorige tour geduurd?

jimmywe wrote:

Fonske122 wrote:

2021 he…

Ja, Maar…
Hoe lang heeft de vorige tour geduurd?

Bedoel maar dat RATM Hun tour nooit erg lang duren 1 a 2 jaar max en dan stoppen ze weer voor een jaar of 8

Wel raar dat RATM vorige week nog bericht post met setlist van TW ’94. Beetje hyped en een week later tourschema bekend maakt zonder Belgische datum.
Pearl Jam heeft toch ook jaren Pinkpop geteaset met dat soort dingetjes? :lol:

Objectief gezien zou Post Malone wel een sterke boeking zijn als je in acht neemt dat het hier om een plan d gaat en ze achter de schermen echt moesten zoeken naar een headliner. Hate him or love him, maar het is wel een wereldberoemde act die op festivals als Pinkpop gewoon grote headliner is. Om dat dan even uit je hoed te trekken als alternatief nadat al je eerste keuzes in het water vielen...

Het zou een straffere boeking dan Editors of Kings of Leon zijn in elk geval.

Users who are viewing this thread