Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Ach wel nee. Vandaag gingen enkel namen komen voor La Petit Maison, Labo etc aka kleinere namen.
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Ik heb toch niemand op het verkeerde been gezet? Heb toch gewoon de titel van een Son Lux nummer gegeven :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik heb toch niemand op het verkeerde been gezet? Heb toch gewoon de titel van een Son Lux nummer gegeven
1f642.svg

Hey, mooie naam hoor. Laatste album van Son Lux is meer dan prima. ;-)

Nu, aangezien we toch in het RW topic zitten... iets met 'tipje', 'sluier' en 'Rock Werchter'? Ik verwacht vrijdag toch een heel mooi pakket namen, na 2 vrijdagen zonder (deftige) worp.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Ik heb toch niemand op het verkeerde been gezet? Heb toch gewoon de titel van een Son Lux nummer gegeven
1f642.svg

Haha, ik schrok even! Hopelijk zijn The XX de 2e headliner op de vrijdag, maar daar mag je zeker niks over zeggen?
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Via het eFestivals forum:

"We are getting Kasabian as Sub Headliner for The Killers and Justice in Klub C.....This information is from a reliable source ;) "

Een ander forumlid zegt (over de vrijdag):

"Both Main Stage and The Barn got their three last acts. Killers - London Grammar - Snow Patrol Anderson .Paak - Ben Howard - A&J Stone"

Hij heeft ook de komst van The Killers "voorspeld" en zegt dat Kasabian niet op RW zal staan dit jaar.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.929
3.304
Zolang d'r maar genoeg gebrult wordt zal er vast iemand gelijk hebben.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
Morgen chase and status of pendulum in het pakketje? Mss camo and krooked met n complete liveshow? Staan alledrie dit weekend in het sportpaleis dus mooi moment om als ze een van hen hebben ze aan te kondigen :)
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Morgen chase and status of pendulum in het pakketje? Mss camo and krooked met n complete liveshow? Staan alledrie dit weekend in het sportpaleis dus mooi moment om als ze een van hen hebben ze aan te kondigen
1f642.svg

Ik hoop daar heel erg op! liefst dan pendulum of camo and crooked
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Via het eFestivals forum:

“We are getting Kasabian as Sub Headliner for The Killers and Justice in Klub C…..This information is from a reliable source
1f609.svg


Een ander forumlid zegt (over de vrijdag):

“Both Main Stage and The Barn got their three last acts. Killers – London Grammar – Snow Patrol Anderson .Paak – Ben Howard – A&J Stone”

Hij heeft ook de komst van The Killers “voorspeld” en zegt dat Kasabian niet op RW zal staan dit jaar.

Voor mij dan toch wat magertjes
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
Nieuw festival voor Biffy Clyro!!! Tinderbox maakt hun 16 laatste namen bekend: The 16 new acts for Tinderbox 2018 are: Alan Walker // Biffy Clyro // De Danske Hyrder // Kato // Kygo // Madness // Mads Langer // Masego // Morten // San Holo // Snavs // Steve Aoki // Toby Green // Vini Vici // Will Sparks // Zookeepers
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Ik ben me wat aan het verdiepen in Nick Cave, wat zijn iedereen zijn/haar favoriete nummers hier?

Jubilee Street, Deanna en The Weeping Song zijn momenteel mijn favoriete!
 

endrefriedmann

Playlistbediener
9 feb 2018
7
0
Ik ben me wat aan het verdiepen in Nick Cave, wat zijn iedereen zijn/haar favoriete nummers hier?

Jubilee Street, Deanna en The Weeping Song zijn momenteel mijn favoriete!

Ik heb 8 nummers in mn playlist gestoken: Red Right Hand, Higgs Boson Blues, Rings of Saturn, Nature Boy, O Children, Do You Love Me, Fifteen Feet of Pure White Snow en Into My Arms. Denk dat dit een goed lijstje om te beginnen is, qua variatie over tijd en sound.

Er is ook Grinderman-materiaal maar dit komt niet aan bod bij Bad Seeds optredens.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Via het eFestivals forum:

“We are getting Kasabian as Sub Headliner for The Killers and Justice in Klub C…..This information is from a reliable source
1f609.svg


Een ander forumlid zegt (over de vrijdag):

“Both Main Stage and The Barn got their three last acts. Killers – London Grammar – Snow Patrol Anderson .Paak – Ben Howard – A&J Stone”

Hij heeft ook de komst van The Killers “voorspeld” en zegt dat Kasabian niet op RW zal staan dit jaar.
Ik houd ook wel rekening met dat laatste ja. En Kasabian gaat inderdaad niet op RW staan, dat lijkt me niet waarschijnlijk.
Ik blijf echter wel met die Tame Impala hint van onze @beenthereanddonethat in mijn achterhoofd zitten... Dat zou toch wel een mooie toevoeging zijn voor die vrijdag.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Denk dat we Noël Gallagher krijgen als sub voor de zondag en Tame Impala als afsluiter voor de vrijdag en dan nog iets voor de donderdag in de Barn, Gambino zou ik echt zot vinden bv! En dat dat alles nog is wat we krijgen qua grote namen.
Tenzij The XX...?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken