Rock Herk 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Laatste nieuwe naam Whispering Sons.
Samenvatting van zeven geloste Belgische namen
vrijdag: Millionaire 18.20h en Glints 19.50 op main stage, Whispering sons in de Club om 20.30 en Leblanc in de STREET 18.20H
zaterdag: Predatory Void 16.30h en Brutus middernacht in de Club, Herman Brusselmans op de Street vanaf 15.30h.
Al enkele mooie namen maar nog veel namen in te vullen voor de mainstage zaterdag en ook de echte toppers op vrijdag.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Het duurt wel lang eer Rock Herk een aantal bijkomende topnamen loslaat voor zijn editie 2024. Vooral benieuwd welke buitenlandse groepen van de partij zullen zijn en of Front 242 ook Rock Herk aandoet in zijn afscheidstournee.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Het duurt wel lang eer Rock Herk een aantal bijkomende topnamen loslaat voor zijn editie 2024. Vooral benieuwd welke buitenlandse groepen van de partij zullen zijn en of Front 242 ook Rock Herk aandoet in zijn afscheidstournee.
Verwacht binnenkort nieuwe namen, vorig jaar hebben ze na de week van de Belgische muziek pas op 20 maart nieuwe namen bekendgemaakt. Ik verwacht dat dit weer zo gaat zijn rond die datum.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Verwacht binnenkort nieuwe namen, vorig jaar hebben ze na de week van de Belgische muziek pas op 20 maart nieuwe namen bekendgemaakt. Ik verwacht dat dit weer zo gaat zijn rond die datum.
Bevestiging van de organisatie gekregen dat deze week donderdag 21 MAART en vrijdag 22 maart er nieuwe namen bekend worden gemaakt voor Rock Herk. Ik ben vnl benieuwd naar de headliners (nationaal of internationaal).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Op social media teasen ze met het logo van Raketkanon. Dat is wel een heel snelle comeback (al zie ik ze met plezier terugkeren).
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.175
1.637
Op social media teasen ze met het logo van Raketkanon. Dat is wel een heel snelle comeback (al zie ik ze met plezier terugkeren).

Pieter-Paul Devos staat aan de rand van een doorbraak mrt zijn nieuwe band No Prisoners, die gaat echt Raketkanon niet terug vanonder het stof halen nu.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Pieter-Paul Devos staat aan de rand van een doorbraak mrt zijn nieuwe band No Prisoners, die gaat echt Raketkanon niet terug vanonder het stof halen nu.
Een eenmalige reunie zal er wel af kunnen. Het is ook een jubileumeditie en de band tussen die twee is altijd sterk geweest.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Leuk wel hoor dat zo'n festival dit soort dingen kan verwezenlijken en anderzijds dat bands en artiesten dit ervoor over hebben om te doen. Denk dat het festival (lokaal) héél erg geliefd is.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
LINE-UP ROCK HERK 40 🔄

Big batchhhh! 🎣❤️ 25 fresh new names! Yes, really. Join us this summer - grab your tickets at www.rockherk.be.

The Afghan Whigs / GOOSE / Therapy? / Raketkanon / Millionaire / Brutus / shame / Whispering Sons / Glints / Compact Disk Dummies / Vitalic Official / BLUAI / J. Bernardt / Ed Harcourt / PSYCHONAUT / B R I Q U E V I L L E / Predatory Void / CC:DISCO! / Madmadmad / Flashback Force / Herman Brusselmans / Yesnomaybe / BWANA / Ricky Bekstok / LeBlanc.bxl / WASTE / RONKER / Brorlab / Pruillip / Madd9 / Mojo & The Kitchen Brothers / Desmond Dandies / ... and many more!

#rockherk #rockherk40 #rockherk2024
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Rock Herk voegt namen toe na gisteren al de eenmalige reünie van Raketkanon aan te kondigen.

LINE-UP ROCK HERK 40
🔄

Big batchhhh!
🎣
❤️
25 fresh new names!
The Afghan Whigs / GOOSE / Therapy? / Raketkanon / Millionaire / Brutus / shame / Whispering Sons / Glints / Compact Disk Dummies / Vitalic Official / BLUAI / J. Bernardt / Ed Harcourt / PSYCHONAUT / B R I Q U E V I L L E / Predatory Void / CC:DISCO! / Madmadmad / Flashback Force / Herman Brusselmans / Yesnomaybe / BWANA / Ricky Bekstok / LeBlanc.bxl / WASTE / RONKER / Brorlab / Pruillip / Madd9 / Mojo & The Kitchen Brothers / Desmond Dandies / ... and many more!

431525660_949796133204665_8393967657190395091_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Rock Herk voegt namen toe na gisteren al de eenmalige reünie van Raketkanon aan te kondigen.

LINE-UP ROCK HERK 40
🔄

Big batchhhh!
🎣
❤️
25 fresh new names!
The Afghan Whigs / GOOSE / Therapy? / Raketkanon / Millionaire / Brutus / shame / Whispering Sons / Glints / Compact Disk Dummies / Vitalic Official / BLUAI / J. Bernardt / Ed Harcourt / PSYCHONAUT / B R I Q U E V I L L E / Predatory Void / CC:DISCO! / Madmadmad / Flashback Force / Herman Brusselmans / Yesnomaybe / BWANA / Ricky Bekstok / LeBlanc.bxl / WASTE / RONKER / Brorlab / Pruillip / Madd9 / Mojo & The Kitchen Brothers / Desmond Dandies / ... and many more!

431525660_949796133204665_8393967657190395091_n.jpg
Vraag me niet waarom, maar we hebben tegenwoordig dus een los topic voor Rock Herk. Doet niks af van de toevoegingen, want die zijn echt heel fijn.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Vraag me niet waarom, maar we hebben tegenwoordig dus een los topic voor Rock Herk. Doet niks af van de toevoegingen, want die zijn echt heel fijn.
Ohhh woeps, dat had ik niet verwacht. Dat is zo'n klein festival haha, maar mijn bericht mag verplaatst worden dan lijkt me...
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Paar mooie toevoegingen, ook in de dansbaar redelijk 30+ geprogrammeerd.
 

Bijlagen

  • RH.jpg
    RH.jpg
    353,2 KB · Weergaven: 41

Gebruikers die dit onderwerp bekijken