Roadburn 2026

Ik hoop dit jaar op Roadburn weer een goede lading Skramz. Er is veel leuks gaande op dit moment in de UK o.a.
Vind de nieuwe split-EP van Jornada del Muerto, Alas & Karnabahar wel een aardige. Nou heeft die laatste er dit jaar al gestaan, maar die andere twee mogen er ook wel staan. Geen VK, maar oké.

Vind de nieuwe split-EP van Jornada del Muerto, Alas & Karnabahar wel een aardige. Nou heeft die laatste er dit jaar al gestaan, maar die andere twee mogen er ook wel staan. Geen VK, maar oké.
Karnabahar was toch een secrect show? Gebeurd vaak genoeg dat die bands het jaar gewoon geboekt worden zoals throwing bricks, heath en ontaard. Ze gaan eerst nog pop-ronden dus zal me niet verbazen als die ergens in de hall staan dit jaar op de 'officiële' progamering

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Zou Baroness nog iets zijn voor Roadburn met de Red & Blue set die ze dit jaar doen in de US ?
Ze hebben in 2017 al een speciale set gedaan op oud materiaal waar ze in chronologische wijze nummers van red, blue, yellow/green en Purple speelde. Kans zit er wel in, de band heeft wel een soort band met het festival hun platen hoes man heeft ook wat dingen voor roadburn gedaan, maar het zal een nogal duur iets worden als het echt om een invlieg exclusieve data gaat. Zal wel tof zijn maar dan wel echt een dag headliner

• Leuk
Waarderingen: ThomasHC en johanra
Begint nu beetje lang te duren voor de eerste namen😅. Vorig jaar waren eind augustus de eerste drie namen al bekend 😊.

Begint nu beetje lang te duren voor de eerste namen😅. Vorig jaar waren eind augustus de eerste drie namen al bekend 😊.
Ik zag dat Becky twee dagen geleden in de Roadburn discord had gezegd dat ze bezig was met de teksten voor de eerste aankondiging! Zou dus niet lang meer moeten duren.

• Leuk
Waarderingen: ThomasHC
Walter zei ook in de podcast/laatste dag Walter speech dat de programmering van vorig jaar de moeilijkste was dus ze ooit hebben gehad en ze voor het eerst niet tijdens/voor het festival al namen voor volgend jaar hadden geboekt zodat hij en het team ook wat rust na het festival kunnen nemen. Het duurt langer maar er zit een best logische reden achter gelukkig

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Het is ook helemaal prima, maar hoor graag weer waar ik de komende periode mee dood aan moet luisteren.

Paradise Lost is ook net met nieuw album gekomen, weet alleen niet of dit nog in het huidige budget past. Staan ook in november in Utrecht.
Afsky komt met nieuw werk, stonden in 2023 ook op Roadburn op zondag de terminal af te sluiten, best zware taak was dat gezien de brakheid van iedereen.
Ook Conjurer komt met een nieuwe plaat. Altijd een 'gemakkelijke' optie voor Roadburn.

Het artwork is bekend. Dan zullen er hopelijk ook snel namen komen!
We zijn los!!
557106610_1346320206863360_2671188872077306111_n.jpg

Vette poster, mooie tegenhanger van het doomy artwork van dit jaar ook.

Ik gok op donderdag voor de namen maar we gaan het zien.

• Leuk
Waarderingen: ThomasHC

Users who are viewing this thread