Gisteren was mijn vaders eerste Roadburn. Hij gaf al aan dat hij en zijn vrienden op een wat trager tempo gingen en dat bleek ook. Uiteindelijk vooral een paar keer opgezocht als ik zin had in een biertje en rust voor de benen.
Zelf begonnen bij Witch Club Satan, wat een bijzondere gewaarwording was. Toffe sound, uitgesproken politieke statements en bijzondere outfits. De bassiste werd wel wat geplaagd door technische problemen maar dook toen maar halfnaakt de pit in. Daarna door naar Dødheimsgard wat me precies niks deed. Na een pauze viel Gillian Carter ook wat tegen, wat mijn cue was om toch maar even bij Grey Aura te gaan kijken. Dat blijft een heerlijke band.
Daarna een ren je rot met Uniform (heel tof maar ik stond vrij ver weg) en Sumac & Moor Mother (hele vette combinatie en perfect om even bij te gaan zitten op de trap). One Leg One Eye was lastig om in te komen. Met zang vond ik het mooi, de drone alleen kon me niet vasthouden. Met een frietje achter de kiezen naar ØXN, zittend op dezelfde plek als bij SUMAC. Ik moest er even inkomen maar het werd met het nummer beter. Toch begon Midwife te kriebelen en terecht zo bleek. Show van het weekend tot nu toe. Klein stukje Denisa gezien omdat ik toch een bier- plus plaspauze wilde houden bij de Hall. Dat was nog niet op Roadburn niveau. Toen echt even bijgekomen van Midwife voordat ik verder ging.
pg.99 kende ik nog niet voor de aankondiging maar zit wel redelijk in mijn straatje. Ik vond het vet maar tegelijkertijd kon het me niet de hele tijd boeien. Dus toch maar perfect op tijd naar Chat Pile wat wel weer fantastisch was. Het kwartiertje Deaf Girls erna smaakte naar meer. Wat een band, wat een strot ook.
Vandaag weer deels vrijwilligen en dan 's avonds op pad.