Blij dat ik ØXN al na 1 nummer voor gezien heb gehouden en naar de Terminal ben gegaan. Dit kwam echt goed binnen.Het was dat dat "I Cried At a Midwife Show" shirt alleen nog maar in XL was... Uiteindelijk voor de Killdozer variant gegaan maar mijn hart
Vond ØXN ook heel goed maar timede precies zodat ik maar 5 minuten Midwife gemist hebBlij dat ik ØXN al na 1 nummer voor gezien heb gehouden en naar de Terminal ben gegaan. Dit kwam echt goed binnen.
Ik kwam net uit de One Leg One Eye set die ik erg vond tegenvallen en daardoor kwam ik er bij ØXN niet in en dan heeft het geen zin om te blijven. Geef ze dan liever een keer een eerlijke kans.Vond ØXN ook heel goed maar timede precies zodat ik maar 5 minuten Midwife gemist heb
Ik heb het ambitieuze 40 minuten pg.99, volledig Chat Pile en 15 minuten Blind Girls inclusief sprints gedaan. Blind Girls smaakte wel naar meer, nondeju wat was dat raakBlind Girls en pg.99 net hè pffffffff, ongekend.
Voor mij werkte het in ieder geval niet maar volgens mij ging het er bij en flink deel wel in wat ik kon zien bij de eerste 3 nummers.Iemand nog naar Altın Gün geweest? Heel erg benieuwd of dat werkte. Wat ik voorbij zag komen klonk wel vet!
Hier ook zoiets haha. Tot het einde van pg.99 gebleven, naar Chat Pile gerend, toen na een half uur weer terug gerend naar de merch en een Blind Girls plaat gekocht (zou er vandaag niet meer liggen). Om toen nog de eerste 20 minuten van Blind Girls mee te pakken voordat ik de laatste trein moest halen. Maar het was het waard!Ik heb het ambitieuze 40 minuten pg.99, volledig Chat Pile en 15 minuten Blind Girls inclusief sprints gedaan. Blind Girls smaakte wel naar meer, nondeju wat was dat raak
Zondag is ook om een beetje weer aan het normale leven te gaan wennen en de voeten tussendoor wat rust te geven. Maar ik zou als ik jou was sowieso Midwife straks meepakken als het lukt.Ik heb vandaag heel weinig op het programma staan. Vind het vandaag een relatief zwak programma eigenlijk. Vuur & Zijde vond ik daarenteg wel mooi zojuist
Die stond idd op de planning! Nu tot aan dan niks op het programma staan. Wilde ff voor de fun kijken bij Bacht'n de Vuile Moane maar Hall of fame is overduidelijk te klein. Dus als iemand zin heeft om te meeten/biertje te doen, laat maar weten!Zondag is ook om een beetje weer aan het normale leven te gaan wennen en de voeten tussendoor wat rust te geven. Maar ik zou als ik jou was sowieso Midwife straks meepakken als het lukt.
Ik kijk eerst Insect Ark en dan loop ik terug naar de Koepelhal en heb dan wel tijd (rond 16 uur) voor een biertje. Dm maar als je dan tijd hebt.Die stond idd op de planning! Nu tot aan dan niks op het programma staan. Wilde ff voor de fun kijken bij Bacht'n de Vuile Moane maar Hall of fame is overduidelijk te klein. Dus als iemand zin heeft om te meeten/biertje te doen, laat maar weten!
Ik vind de Hall een verschrikkelijke zaal. Is zo snel vol!Vuur en zijde deden naam aan
Tip van hier is cinder well in de hall erg mooie folk
Insect Ark had ik leuk gevonden maar met de Next heb ik eigenlijk beetje hetzelfde als met Hall of Fame. Het is zo snel vol, benauwd etc. Ik zit bij de koepelhal tot midwife. Dus zeker tijd hahaIk kijk eerst Insect Ark en dan loop ik terug naar de Koepelhal en heb dan wel tijd (rond 16 uur) voor een biertje. Dm maar als je dan tijd hebt.
Zoals @residentalien al zegt is Cinder Well zeker de moeite en Midwife inderdaad ook. Dan vermoed ik maar dat je helemaal niks met Swans hebt (wat...!?). Big Brave is ook een interessante, vind ik zelfs. Denk dat dat je best kan liggen. En dan vanavond Pothamus misschien nog wel.Ik heb vandaag heel weinig op het programma staan. Vind het vandaag een relatief zwak programma eigenlijk. Vuur & Zijde vond ik daarenteg wel mooi zojuist