Rammstein

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Ik meen ergens eens gelezen te hebben dat ze niet meer zijn aangesloten bij Livenation en daardoor zijn de gangbare concert locaties, en miss ook festivals, niet meer vanzelfsprekend. Zoiets dacht ik eens gelezen te hebben maar ik weet eigenlijk niet precies meer hoe en wat....????
De concerten in Oostende waren georganiseerd door greenhouse talent, een lokale organisator die los staat van livenation. Maar geen idee of rammstein echt volledig zonder livenation werkt.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
De concerten in Oostende waren georganiseerd door greenhouse talent, een lokale organisator die los staat van livenation. Maar geen idee of rammstein echt volledig zonder livenation werkt.
Die zijn op bepaald moment gewisseld van management. Ik vermoed omdat de vorige, die ook dat van Kraftwerk deed en dus al wat leeftijd had, ermee was gestopt. Nieuw management wou niet werken met LN en nieuwe promotors gebruiken. Hun goed recht.
Er zou inderdaad terug sprake zijn om met LN te werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
...
Er zou inderdaad terug sprake zijn om met LN te werken.
een leg van de tour uitbreiden langs wel samenwerking met LN levert uiteindelijk ook weer een bak centen op uit een ander vat.
Zou ik ze niet kwalijk nemen in ieder geval.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
een leg van de tour uitbreiden langs wel samenwerking met LN levert uiteindelijk ook weer een bak centen op uit een ander vat.
Zou ik ze niet kwalijk nemen in ieder geval.
Maar klopt het dan ook doordat ze nu niet met LN samenwerken ze dus ook niet op festivals staan waar LN de scepter zwaait. Pinkpop bijvoorbeeld.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Maar klopt het dan ook doordat ze nu niet met LN samenwerken ze dus ook niet op festivals staan waar LN de scepter zwaait. Pinkpop bijvoorbeeld.
Ze kunnen nog altijd geboekt worden door festivals, de boeking hoeft niet perse via LiveNation
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Maar klopt het dan ook doordat ze nu niet met LN samenwerken ze dus ook niet op festivals staan waar LN de scepter zwaait. Pinkpop bijvoorbeeld.
Bwah nee, zie Nick Cave.
Denk alleen dat ze echt is wilden proberen die stadions te doen.

Ben verder vooral benieuwd of we ze ooit nog op festivals gaan zien. Dat zal binnenkort duidelijk worden. Ze amuseren zich in elk geval meer dan ooit tevoren, valt erg hard op.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Bwah nee, zie Nick Cave.
Denk alleen dat ze echt is wilden proberen die stadions te doen.

Ben verder vooral benieuwd of we ze ooit nog op festivals gaan zien. Dat zal binnenkort duidelijk worden. Ze amuseren zich in elk geval meer dan ooit tevoren, valt erg hard op.
Ten tijde van de liebe is fur alle da tour was dat wel anders ja. Toen leek het ook wel even het einde van de band.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
een (nog niet aangekondigd) nieuwjaarsconcert 31-12-2022 van Rammstein in Munchen voor 145.000 bezoekers gaat niet gebeuren.

Volgens de woordvoerder rechtvaardigde de Leutgeb Entertainment Group het besluit met de hoge tijdsdruk waaronder ze een samenhangend beveiligingsconcept voor het concert hadden moeten ontwikkelen. "Een evenement moet werken voor alle betrokkenen, daarom heb ik als organisator besloten om het geplande project om redenen te beëindigen",

https://www.spiegel.de/kultur/musik...gesagt-a-0dc6e3ab-c894-460b-8183-37777c823128
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Welke concerten zou Goffertpark dan krijgen volgend jaar? Daar had ik Rammstein eigenlijk verwacht.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Waarom dat lachende poppetje @DennisvdBr? ArenA is volgeboekt toch?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog concerten bijkomen in de Arena. Die zijn al goed voorzien. Vandaar mijn opmerking ook over Goffertpark. Daar moet ook wat naar toe. Groningen ook natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog concerten bijkomen in de Arena. Die zijn al goed voorzien. Vandaar mijn opmerking ook over Goffertpark. Daar moet ook wat naar toe. Groningen ook natuurlijk.
Ja precies. Misschien nog wat in de Kuip en Gelredome ook. Maar voor grote acts als U2 of Beyonce lijkt me Goffertpark niet onwaarschijnlijk. Zie die ook niet snel festivals doen (op Glastonbury na misschien).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken