Rammstein

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Kunnen die vrouwen dat ook bewijzen?
Ik ontken niet dat het niet gebeurd is,maar vanuit juridisch aspect hebben ze (voorlopig) amper bewijzen.
Drugtest negatief,openlijk toegeven niet weten wat er exact gebeurd is.
Anderzijds blijken heel veel vrouwen deze ervaring te hebben.
Als er vrouwen bij zijn die wel degelijk hard bewijsmateriaal hebben kan het uitgroeien tot een groot schandaal.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
709
631
Kunnen die vrouwen dat ook bewijzen?
Ik ontken niet dat het niet gebeurd is,maar vanuit juridisch aspect hebben ze (voorlopig) amper bewijzen.
Drugtest negatief,openlijk toegeven niet weten wat er exact gebeurd is.
Anderzijds blijken heel veel vrouwen deze ervaring te hebben.
Als er vrouwen bij zijn die wel degelijk hard bewijsmateriaal hebben kan het uitgroeien tot een groot schandaal.
Ze gaan niet overheen al die landen en die verhalen dat stiekem gecoördineerd hebben om dat nu samen uit te brengen hè.

In alle eerlijkheid beetje wansmakelijke eerste zin hier. Snap dat je niet direct in insinuaties moet meegaan, maar “kunnen die vrouwen dat ook bewijzen” gaat voor mij lichtjes over de grens richting victim blaming.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Grootste tell is dat Peter Tägtgren en vooral zijn vrouw de beschuldigers steunen .

Peter is jaren lid van Lindemann solo geweest
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Jamel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.691
Grootste tell is dat Peter Tägtgren en vooral zijn vrouw de beschuldigers steunen .

Peter is jaren lid van Lindemann solo geweest
Zijn die niet met ruzie uit elkaar gegaan? Kan eventueel ook meespelen. Maar is op zich inderdaad veelzeggend.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ze gaan niet overheen al die landen en die verhalen dat stiekem gecoördineerd hebben om dat nu samen uit te brengen hè.

In alle eerlijkheid beetje wansmakelijke eerste zin hier. Snap dat je niet direct in insinuaties moet meegaan, maar “kunnen die vrouwen dat ook bewijzen” gaat voor mij lichtjes over de grens richting victim blaming.
Excuses.
Als ze daadwerkelijk slachtoffer zijn van zulke praktijken hoop ik wel dat ze met onweerlegbaar bewijs voor de dag komen.
Nu weet ik niet wat ik ervan moet denken.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Grootste tell is dat Peter Tägtgren en vooral zijn vrouw de beschuldigers steunen .

Peter is jaren lid van Lindemann solo geweest

Was ervan niet op de hoogte.
Dit zou weleens cruciaal kunnen zijn.

Is er eigenlijk al officieel klacht ingediend?
 

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
42
42
Bijzonder dat we weer allemaal zo verbaasd doen. Dat Rammstein vage after partys heeft met jonge meiden is niets nieuws. Dat doen ze al jaren. Het is niet eens een geheim. Dat ze die meisjes backstage halen voor een potje ganzenbord lijkt me ook niet heel logisch. Je kan ook gewoon lekker naar huis gaan na de show. Maar ergens toch nieuwsgierig of ze nog andere spelletjes doen backstage?
 
  • Thinking
Waarderingen: Oasiss

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.392
1.899
Daar zit je dan met tickets voor die show. Indien dit niet gecancelled wordt is het weer met een dubbel gevoel naar dat concert toeleven.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Bijzonder dat we weer allemaal zo verbaasd doen. Dat Rammstein vage after partys heeft met jonge meiden is niets nieuws. Dat doen ze al jaren. Het is niet eens een geheim. Dat ze die meisjes backstage halen voor een potje ganzenbord lijkt me ook niet heel logisch. Je kan ook gewoon lekker naar huis gaan na de show. Maar ergens toch nieuwsgierig of ze nog andere spelletjes doen backstage?
Er is letterlijk niemand op de wereld die een probleem heeft met het feit dat Till/Rammstein feestjes organiseert en dat daar seks aan te pas komt. Ik hoop dat je begrijpend lezen sterk genoeg is om in te zien dat de kwestie hier over een totaal ander aspect gaat, zoals Hollandia en Timothy ook al duiden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.691
Statement. Jullie Duits is goed genoeg, toch?
Durch die Veröffentlichungen der letzten Tage sind in der Öffentlichkeit und vor allem bei unseren Fans, Irritationen und Fragen entstanden. Die Vorwürfe haben uns alle sehr getroffen und wir nehmen sie außerordentlich ernst.

Unseren Fans sagen wir: Es ist uns wichtig, dass Ihr euch bei unseren Shows wohl und sicher fühlt – vor und hinter der Bühne.

Wir verurteilen jede Art von Übergriffigkeit und bitten euch:
beteiligt euch nicht an öffentlichen Vorverurteilungen jeglicher Art denen gegenüber, die Anschuldigungen erhoben haben. Sie haben ein Recht auf ihre Sicht der Dinge.

Wir, die Band, haben aber auch ein Recht – nämlich ebenfalls nicht vorverurteilt zu werden.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.392
1.899
Statement. Jullie Duits is goed genoeg, toch?
Hier een Goolge translate vertaling voor wie wil:


'De publicaties van de afgelopen dagen hebben voor irritatie en vragen gezorgd bij het publiek en vooral bij onze fans. De beschuldigingen raken ons allemaal heel hard en we nemen ze uiterst serieus. We zeggen tegen onze fans: het is belangrijk voor ons dat je je comfortabel en veilig voelt bij onze shows - voor en achter het podium. Wij veroordelen elke vorm van overtreding en vragen u: laat u niet in met openbaar vooroordeel van welke aard dan ook tegen degenen die beschuldigingen hebben geuit. Je hebt recht op je mening. Maar wij, de band, hebben ook het recht – namelijk om ook niet bevooroordeeld te zijn.'
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
We zullen wel zien welke richting het uit gaat.
Hardnekkige geruchten volstaan voorlopig niet voor mij om ze effectief te beschuldigen.
Als ze effectief gedrogeerd en mishandeld worden moet er idd ingegrepen worden.
Blijf het nog steeds een vreemde zaak vinden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.696
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken