Radiohead en aanverwante projecten

Als ik kijk naar Madrid dan komt er in de week van de concerten nog genoeg beschikbaar op de resale. Wordt daarmee een duur(der) grapje met vluchten en verblijf, maar het was het mij in ieder geval ontzettend waard.

Is die resale ook face value by the way?
Ja, maar in Madrid en Berlijn komt er 10% fee voor de ticketer bovenop. Mijn kaartje voor Madrid was bij de verkoop 150 euro, en daar heb ik dus in de resale 165 voor moeten betalen.

• Leuk
Waarderingen: dann
Al een paar dagen op rij best wat voor bovenin de O2. Ik heb die bewust laten schieten. De moeite om te blijven kijken iig.
Nu word ik weer hoopvol 😁. Is dat via de AXS website/app dat je dit vrij ziet komen? Ik check het dagelijks zeker 100 keer (niet overdreven) maar steeds niets beschikbaar 🤨

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Setlist van vanavond is wel heerlijk hoor. Voor mij beste tot nu toe.
Beetje malchance hier dat ik madrid nacht 4 had en Bologna nacht 2.
Slechts 1 nr verschil tussen beide.

Zeer a-Radiohead, maar de "screens" vereisen misschien minder rotatie dan dat we gewoon zijn.

Madrid had ik staanplaatsen en in Bologna zitplaatsen. Geluid was al zittend wel veel beter en met de schermen is het ook aangenamer te volgen. De 2h20m zijn voorbij gevlogen alsof het 10mins waren. Thom zijn energie en stem zijn echt ongelooflijk.

Hopen dat we bij de volgende toch eens de andere variant te horen krijgen ;) want nog steeds geen fake plastic trees doet pijn.

Wel blijf ik met een vreemd gevoel achter en vrees ik dat dit wel eens de allerlaatste Radiohead tour ooit zou kunnen zijn. Het is "anders" als voorheen.

Zeer a-Radiohead, maar de "screens" vereisen misschien minder rotatie dan dat we gewoon zijn.

Madrid had ik staanplaatsen en in Bologna zitplaatsen. Geluid was al zittend wel veel beter en met de schermen is het ook aangenamer te volgen. De 2h20m zijn voorbij gevlogen alsof het 10mins waren. Thom zijn energie en stem zijn echt ongelooflijk.

Hopen dat we bij de volgende toch eens de andere variant te horen krijgen ;) want nog steeds geen fake plastic trees doet pijn.

Wel blijf ik met een vreemd gevoel achter en vrees ik dat dit wel eens de allerlaatste Radiohead tour ooit zou kunnen zijn. Het is "anders" als voorheen.
Ben ook benieuwd naar de toekomst van de band. Is dit de finale of een nieuw begin?

Heb ze 8 keer gezien maar om er nu voor te gaan reizen zonder nieuwe plaat? Neen, dat heb ik er niet voor over. Misschien in 26-27 nieuwe plaat? En dan hopelijk een tour die in België/ Nederland passeert.

Madrid had ik staanplaatsen en in Bologna zitplaatsen. Geluid was al zittend wel veel beter en met de schermen is het ook aangenamer te volgen.
Dus je zegt dat dit eigenlijk een betere experience is al zittend? Hoe zit dat dan met die screens? Zie je wat?

En hoe was het publiek tot nu toe?

Van dat laatste deeltje van jouw post word ik niet meteen vrolijk 😟. Hopelijk kan ik ze toch nog eens ergens live zien. Blijven gokken op de shows in Londen.

Van dat laatste deeltje van jouw post word ik niet meteen vrolijk 😟. Hopelijk kan ik ze toch nog eens ergens live zien. Blijven gokken op de shows in Londen.
Uit het recente interview proef je heel erg dat ze deze optredens willen gebruiken om te kijken of er nog toekomst is voor Radiohead. En als dat niet zo is dan is dit (voorlopig) een mooi slotstuk.

Die blijven vast eens in de zoveel tijd wel weer een klein tourtje doen. Mooi verdienmodel.

Dus je zegt dat dit eigenlijk een betere experience is al zittend? Hoe zit dat dan met die screens? Zie je wat?

En hoe was het publiek tot nu toe?

Staand: intiemer, sfeervoller
Zittend: aangenaam zicht op show met schermen, beter geluid.

Beide ervaringen de moeite.

Publiek zeer goed, zeer meegaand, mee zingend en sfeervol.
Staand in madrid wel meer gebabbeld dan zittend in Bologna

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread