Radiohead en aanverwante projecten

Even een vraag. Kunnen jullie via resale link wel bij een Radiohead concert in Berlijn (11 december) komen? Ik wil proberen daar eventueel nog tickets voor te kunnen kopen maar de resale pagina geeft aan geen Radiohead concert te kunnen vinden. Enig idee of ik iets niet goed doe?
Nee, je ziet alleen de concerten als er tickets te koop zijn.

Is het iemand al gelukt om tickets te transferren? Bij mij staat nog steeds Fansale alleen open in m'n order.

Gebruik je eigen free will.. om niet hier te kijken? Lol.

Verdomd lastig.

Net als met die reis naar Japan die ik helemaal niet kan gaan maken. Toch elke keer weer een even vluchten checken alsof ik m’n koffers al aan het pakken ben. 😏

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Mis eigenlijk wel een paar nummers op de setlist, maarja ze hebben ook zoveel favorieten. Heel erg fan van het stagedesign wel. Dat flikken ze mooi maar weer elke keer.

Het volledige optreden van gisteren in Madrid staat al op YouTube. Maakt het alleen maar zuurder dat het niet gelukt is. Ziet er fantastisch uit.

Ik blijf proberen voor de zaterdag in Londen, maar vrees dat het ijdele hoop wordt.

Ik ben nog met een schuin oog aan het kijken voor dit weekend. Zou eigenlijk pas vrijdag van mijn vakantie terugkomen, maar dat is uiteindelijk vandaag geworden.

Users who are viewing this thread