Radiohead en aanverwante projecten

Staan inmiddels best wat kaarten op de Duitse resale, maar het is nu alleen bijna een dag niet mogelijk om ze af te rekenen...

Staan inmiddels best wat kaarten op de Duitse resale, maar het is nu alleen bijna een dag niet mogelijk om ze af te rekenen...
Ja heb het idee dat er een foutje zit in t systeem. Ga ervan uit dat ze al verkocht zijn maar dat ze niet van de site verdwijnen.

Ik heb een mail gehad dat er morgen extra tickets in de verkoop gaan voor Berlijn. 12:30u met unieke code gelinkt aan mailadres.

Ik heb al 4 gekocht de vorige keer dus durf het nu niet meer aan omdat ze dan die anderen kunnen annuleren.

Hmm, die mail heb ik niet gehad. Als iemand die een code overheeft en deze niet gaat gebruiken hoor ik het graag :)

Mooi, open en menselijk interview met de hele band.

Thom die heel open is over Gaza en spijt heeft dat ze in Tel Aviv speelden in 2017 en Israël nu absoluut niet meer zou aandoen, maar wel respecteert dat Jonny een andere mening heeft. Ook over de repetities, hoe die tot stand kwamen, hun eerste dagen en de sterke relatie die ze onderling hebben. Voel me wat droevig omwille van Ed, die uit een wel heel diep dal lijkt te komen.

Hoewel het dus echt niet zeker lijkt of er hierna nog snel een vervolg komt, ben ik dankbaar voor de tour die voor de deur staat. Wordt een bijzondere.

Ook, eerste bandfoto’s in jaaaaren. ❤️

IMG_1047.webp

Mooi, open en menselijk interview met de hele band.

Thom die heel open is over Gaza en spijt heeft dat ze in Tel Aviv speelden in 2017 en Israël nu absoluut niet meer zou aandoen, maar wel respecteert dat Jonny een andere mening heeft. Ook over de repetities, hoe die tot stand kwamen, hun eerste dagen en de sterke relatie die ze onderling hebben. Voel me wat droevig omwille van Ed, die uit een wel heel diep dal lijkt te komen.

Hoewel het dus echt niet zeker lijkt of er hierna nog snel een vervolg komt, ben ik dankbaar voor de tour die voor de deur staat. Wordt een bijzondere.

Ook, eerste bandfoto’s in jaaaaren. ❤️

Bekijk bijlage 16592
Ligt het aan mij of is deze foto gephotoshopped met alle bandleden samengevoegd?

Ik kan nog aan 2 tickets geraken voor Londen 24/11. Duurste categorie zitplaatsen dus wel €250 het stuk.

Uit de vriendengroep niet veel interesse omdat deel al mee gaat naar Madrid, Bologna of Berlijn.

Ben dus ook aan het twijfelen, ook omwille van hoge kost, Eurostar zit je ook al snel aan €200.
Hier eventueel een grote fan die het nog mee zou overwegen om te gaan? DM dan ff.

As a special thank you to W.A.S.T.E. subscribers, Radiohead presents a free download of ‘Backdrifts - Live’ mixed by Ben Baptie, which was missing from today’s release but can now be regarded as found. Get yours HERE.

Uit de mail die is verstuurd omdat HTTT nu ook op vinyl verkrijgbaar is

As a special thank you to W.A.S.T.E. subscribers, Radiohead presents a free download of ‘Backdrifts - Live’ mixed by Ben Baptie, which was missing from today’s release but can now be regarded as found. Get yours HERE.

Uit de mail die is verstuurd omdat HTTT nu ook op vinyl verkrijgbaar is
En uit die mail komt ook dat er volgende week meer bekend wordt gemaakt van de tour. 👍🏻

• Leuk
Waarderingen: Cel
Begint ook steeds meer pijn te doen, omdat ik geen grote tour zie gebeuren.

Ben wel benieuwd, stel jullie zouden 3 nummers mogen doorgeven die sowieso op de setlist zouden moeten staan. Welke?

Users who are viewing this thread