Radiohead en aanverwante projecten

What information do I need to provide to register?

You will need to provide your name, email address, mobile phone number and city and country of residence. This information will be used to verify your identity when you purchase tickets. You will also be asked which city, or cities, out of the five you would be able to attend. You have a better chance of tickets if your choice includes a city closest to you - check yours as shown here.

1756908358268.png

De data die mij het slechtst uitkomen, wel bullshit

Prijzen vallen me eigenlijk nog reuze mee, had ze een stuk erger verwacht. Eens even kijken hoe realistisch Berlijn/Londen/Kopenhagen verder zijn qua data en kosten!

Prijzen vallen, na alle doemscenario's hier, nog redelijk mee. Nuja, binnen het kader van de dag van vandaag.

Toch eens Berlijn proberen dan maar.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik ben wel eens benieuwd hoe snel dit gaat maar ik denk dat alles binnen no time is uitverkocht.

Voor half Europa is nu Berlijn de dichtstbijzijnde show, da's best lullig. Eén extra locatie in noordwest Europa (Amsterdam/Brussel/Parijs) of oost Europa had ik niet onlogisch gevonden met deze nadruk. De ticketprijzen staan overigens ook al online:

Movistar Arena, Madrid, Spain

Standing: €97
Seating: €55 / €84 / €90 / €98 / €135
"Fast-Track Status" VIP seating: €253

Unipol Arena, Bologna, Italy

Standing: €100
Seating: €70 / €85 / €100 / €135
"Fast-Track Status" VIP seating: €255

The O2, London, UK

Standing: £85
Seating: £75 / £99 / £145 / £195
"Fast-Track Status" VIP seating: £295

Royal Arena, Copenhagen, Denmark

Standing: DKK 775
Seating: DKK 450 / DKK 560 / DKK 710 / DKK 1,010
"Fast-Track Status" VIP seating: DKK 2,115

Uber Arena, Berlin, Germany

Standing: €110
Seating: €56 / €76 / €96 / €120 / €143
"Fast-Track Status" VIP seating: €258

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Weet je nog die ticketstress die ik vele pagina's terug al voelde, waarna ik werd teruggefloten omdat het 'wel niet zo'n vaart zou lopen'?

Ik voel 'm toch.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Cel, Joslittel en PJ
Weet je nog die ticketstress die ik vele pagina's terug al voelde, waarna ik werd teruggefloten omdat het 'wel niet zo'n vaart zou lopen'?

Ik voel 'm toch.
Hier nog eentje! En zeker omdat RH heeft bepaald dat Berlijn logischer is voor ons. Hoe dan ook blijf ik inzetten op Kopenhagen op de vrijdag of anders niet.

Hier nog eentje! En zeker omdat RH heeft bepaald dat Berlijn logischer is voor ons. Hoe dan ook blijf ik inzetten op Kopenhagen op de vrijdag of anders niet.
Lijkt me ook niet zo'n gek idee om op Kopenhagen te focussen. In de landen waarvoor Kopenhagen de dichtstbijzijnde show is wonen pak 'em beet 25 miljoen mensen, terwijl je bij Berlijn over meer dan 200 miljoen mensen praat. Nu weet ik niet of de Radiohead fans netjes over Europa verspreid zijn, maar mij lijkt dat de kans om een kaartje te krijgen voor Londen, Madrid en Kopenhagen het grootst is.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Voor half Europa is nu Berlijn de dichtstbijzijnde show, da's best lullig. Eén extra locatie in noordwest Europa (Amsterdam/Brussel/Parijs) of oost Europa had ik niet onlogisch gevonden met deze nadruk. De ticketprijzen staan overigens ook al online:

Movistar Arena, Madrid, Spain

Standing: €97
Seating: €55 / €84 / €90 / €98 / €135
"Fast-Track Status" VIP seating: €253

Unipol Arena, Bologna, Italy

Standing: €100
Seating: €70 / €85 / €100 / €135
"Fast-Track Status" VIP seating: €255

The O2, London, UK

Standing: £85
Seating: £75 / £99 / £145 / £195
"Fast-Track Status" VIP seating: £295

Royal Arena, Copenhagen, Denmark

Standing: DKK 775
Seating: DKK 450 / DKK 560 / DKK 710 / DKK 1,010
"Fast-Track Status" VIP seating: DKK 2,115

Uber Arena, Berlin, Germany

Standing: €110
Seating: €56 / €76 / €96 / €120 / €143
"Fast-Track Status" VIP seating: €258
Hoewel ik zeker ook baal, realiseer ik me ook dat we hier normaal spekkoper zijn en artiesten standaard wel hier in de buurt staan.

• Leuk
Waarderingen: Martijn en wenteldave
Niemand uit vriendengroep die wil of kan reizen hiervoor, dus ben van plan solo te gaan. Indien mensen hier geïnteresseerd zijn in een groepje van 4 te maken om elkaar te proberen helpen aan tickets voor Berlijn, let me know!

Users who are viewing this thread