Radiohead en aanverwante projecten

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ja man, die setlist gaat ook een hele goede kant op. Dat maakt Primavera/NOS nog spannender/aantrekkelijker.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik was er vrijdag bij en ow man, ook deze jongen heeft flink genoten. Enige waar ik last van had waren lange mensen(terwijl ik zelf niet eens heel klein ben) maar ach, mocht de pret niet drukken. Hoogtepunten: Everything In It's Right Place, Lotus Flower, Identikit, Idioteque, Paranoid Android en uiteraard You And Whose Army. Setlist van zaterdag was inderdaad ook mooi, maar het scheelt dat ik alle muziek van Radiohead nou eenmaal mooi vind. Alleen had ik graag iets meer van het oudere werk gehoord ipv 4 nummers van TKOL. En wauw, No Surprises in Parijs, heel vet.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Haha dit concert en die verschillende setlists smaakt alleen maar naar meer. Achteraf was ik ook graag twee avonden gegaan (en had ook gekund, was voor beide dagen door de wachtrij). Had Paranoid Android, You and Whose Army en Reckoner gehoord.

Ben erg benieuwd naar je verhaal Thomas.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Daar moest nog 'graag' bij haha, wat ook opgaat voor videotape en weird fishes. Maar oke, je begrijpt het idee.
Streamen?

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Daar moest nog ‘graag’ bij haha, wat ook opgaat voor videotape en weird fishes. Maar oke, je begrijpt het idee.
Streamen?


Ja via Periscope zijn er mensen die livestreamen
simple-smile.png
Ik snap daar niets van, waarom zou je dat doen of setlist.fm tijdens het concert bijwerken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Fuck man ook nog true love waits en paranoid android.. Dit is ook wel een setlist om in te lijsten.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Waw waw waw.
Zooo amazing.

Daydreaming live, zalig.
My iron lung versie, crazy.
No surprises <333
Combo the gloaming, eiirp, idioteque :O
True love waits, eerste traantjes op concert ooit. Bij mij. Rondom mij. Thom had het zelf moeilijk. Een speld hoorde je droppen.
Creep, ik dacht eerst dit kan niet, 10s later het is een tease en dan het besef, wtf ik ga creep horen.

12de concert en eindelijk creep live gehoord. Het was totaal geen must, durfde en wou het zelfs niet hopen. Maar ergens maakt het mijn Radiohead adoratie compleet :)

Ik ben dit jaar nog niet gelukkiger geweest.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Mooi man, ik kan me totaal voorstellen hoe mooi dit geweest moet zijn, met name True Love Waits. Ondanks dat deze setlist mogelijk nog bijzonderder is dan zaterdag, deel ik exact hetzelfde gevoel. Ik zit twee dagen later nog steeds in een roes.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Creep stond ook niet eens op de oorspronkelijke setlist. In plaats daar van stond er Just, met een vraagteken erachter.
Ik weet niet waar dat plotselinge idee vandaan kwam om hem dan toch te spelen... Helemaal na die opmerking van Thom tijdens die tweede show in amsterdam.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Na wat wikken en wegen vind ik deze setlist toch niet per se beter dan zaterdag (waar ik er gisteravond nog van overtuigd was), maar toch baal ik nog wel dat we Pyramid Song niet kregen. Lucky en HTDC zijn óók heel vet, maar die kon ik in 2012 al afstrepen. Jammer ook dat ze toen Exit Music nog hebben vervangen door Bodysnatchers.
Naja, ik voel me nu nogal een verwend snertjoch dus zeuren slaat nergens op, maar ik ben wel een beetje jaloers ;).
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Om aan te duiden hoe variërend Radiohead is.
Heb zelf 10 shows gedaan (deels festival, deels concerten) =>

- 237 nummers in totaal
- 67 verschillende nummers
- 3 nummers elke show (10x dus) (eiirp, idioteque, the gloaming)
- 22 nummers slechts éénmaal
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hmmm, lijkt me wel apart. Denk dat ik nog nooit zulk prettig publiek heb gehad in een zaaltje zoals bij Radiohead afgelopen zaterdag.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Maar ik had het ook over de Parijs-shows

Uiteraard, maar een band weet toch vaak eenzelfde soort publiek te lokken. Misschien toch meer verschil per nationaliteit dan ik dacht.

Voor mij stond een chick die bij elk nummers wat foto's maakte en filmde, is ook vrij irritant. Maar waar ik met mijn kop niet bij kan is als je dat graag wilt, waarom je dan net een van de meest baggere telefoons van de hele zaal in je bezigt hebt. Ik heb een telefoon gekocht met redelijke camera omdat ik ook graag soms eventjes een fotootje maak.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Voor mij stond een chick die bij elk nummers wat foto’s maakte en filmde, is ook vrij irritant. Maar waar ik met mijn kop niet bij kan is als je dat graag wilt, waarom je dan net een van de meest baggere telefoons van de hele zaal in je bezigt hebt. Ik heb een telefoon gekocht met redelijke camera omdat ik ook graag soms eventjes een fotootje maak.
Tijdens een concert erger ik me er ook groen en geel aan. Maar ik besefte gisteren dat ik toch al die shit terugkijk op youtube, en de kwaliteit eigenlijk heel erg meevalt tegenwoordig...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken