Pukkelpop 2026

Mannequin Pussy hebben nog plek in hun tourschema.
In het weekend van Pukkelpop staan ze zaterdag op Green Man en zondag op Ape. Ik zie het niet meteen gebeuren dat ze dan op vrijdag op Pukkelpop staan.

Nieuws uit de Roma: Telenova uit Australie cancelt al haar optredens in Europa en verzet die naar oktober dit jaar.
Reden? De stijgende vluchtprijzen maken het zo goed als onmogelijk om nog rendabel te touren volgens hun persbericht.
Benieuwd of er nog minder bekende bands zijn die op PKP staan en die maar een fractie krijgen van wat een Pommelien Thijs met band verdient met één optreden (100K) die hierdoor zouden kunnen afhaken. Ik denk vnl aan bands van de VS of Australie.

Nieuws uit de Roma: Telenova uit Australie cancelt al haar optredens in Europa en verzet die naar oktober dit jaar.
Reden? De stijgende vluchtprijzen maken het zo goed als onmogelijk om nog rendabel te touren volgens hun persbericht.
Benieuwd of er nog minder bekende bands zijn die op PKP staan en die maar een fractie krijgen van wat een Pommelien Thijs met band verdient met één optreden (100K) die hierdoor zouden kunnen afhaken. Ik denk vnl aan bands van de VS of Australie.
Nochtans gaan die vluchtprijzen in oktober niet goedkoper zijn, wel in tegendeel

Ook heb ik vernomen dat Isaac Roux op Donderdag zal spelen (via iemand van zijn team)

Andromedik postte net ook dat hij vandaag met Belgisch festivalnieuws komt. Dus vandaag de opvulling van de resterende spots?

• Leuk
Waarderingen: LanderV
blij met tje, maria iskariot, ronker, teen mortage, charlotte adigery en bolis

Opvulsel maar niet slecht!

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Beetje random drop, weinig namen ook. Toch meer fan van de grote pakketjes. Meh. Oliver Symons live wel een dikke aanrader alleszins!

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread