Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In het weekend van Pukkelpop staan ze zaterdag op Green Man en zondag op Ape. Ik zie het niet meteen gebeuren dat ze dan op vrijdag op Pukkelpop staan.
Damn, die affiche begint wel stacked te worden. Mijn vriendin woont nu een jaar in Parijs voor haar werk, misschien dat ik mijn Pukkelpopticket hiervoor wel inruil.
Nieuws uit de Roma: Telenova uit Australie cancelt al haar optredens in Europa en verzet die naar oktober dit jaar.
Reden? De stijgende vluchtprijzen maken het zo goed als onmogelijk om nog rendabel te touren volgens hun persbericht.
Benieuwd of er nog minder bekende bands zijn die op PKP staan en die maar een fractie krijgen van wat een Pommelien Thijs met band verdient met één optreden (100K) die hierdoor zouden kunnen afhaken. Ik denk vnl aan bands van de VS of Australie.
Nieuws uit de Roma: Telenova uit Australie cancelt al haar optredens in Europa en verzet die naar oktober dit jaar.
Reden? De stijgende vluchtprijzen maken het zo goed als onmogelijk om nog rendabel te touren volgens hun persbericht.
Benieuwd of er nog minder bekende bands zijn die op PKP staan en die maar een fractie krijgen van wat een Pommelien Thijs met band verdient met één optreden (100K) die hierdoor zouden kunnen afhaken. Ik denk vnl aan bands van de VS of Australie.
Ik denk vandaag nieuwe namen. Oliver Symons heeft gisteren gepost "Exciting News Tommorow " dus gok dat dat pukkelpop betekend! Zijn single Looper doet het ook best goed op stubru dus zou een logische naam zijn