jonveras Support act 20 mrt 2018 1.111 1.064 30 mrt 2026 #3.861 Ploegie zei: Deze week namen zou mooi zijn! Zijn er artiesten die jullie verwachten bij de volgende drop? Klik om te vergroten... Fcukers! Brachten vrijdag hun debuutalbum uit en staan ook al op LL.
Ploegie zei: Deze week namen zou mooi zijn! Zijn er artiesten die jullie verwachten bij de volgende drop? Klik om te vergroten... Fcukers! Brachten vrijdag hun debuutalbum uit en staan ook al op LL.
swissepfan Sunset slot 7 dec 2022 3.093 3.363 30 mrt 2026 #3.862 davadude zei: Zou President nog kunnen? Speelt een aantal Vlaamse festivals, maar geen majors. Klik om te vergroten... Die staan op Graspop? Waarderingen: davadude
davadude zei: Zou President nog kunnen? Speelt een aantal Vlaamse festivals, maar geen majors. Klik om te vergroten... Die staan op Graspop?
davadude Dagopener 9 jan 2020 607 924 30 mrt 2026 #3.863 Special Monkey zei: Welke Vlaamse festivals dan nog? Klik om te vergroten... Graspop, en ik meende nog een andere te zien, maar ik denk dat ik iets verkeerd heb gelezen.
Special Monkey zei: Welke Vlaamse festivals dan nog? Klik om te vergroten... Graspop, en ik meende nog een andere te zien, maar ik denk dat ik iets verkeerd heb gelezen.
swissepfan Sunset slot 7 dec 2022 3.093 3.363 30 mrt 2026 #3.864 davadude zei: Graspop, en ik meende nog een andere te zien, maar ik denk dat ik iets verkeerd heb gelezen. Klik om te vergroten... Graspop IS een major. Gaan dus niet ook nog op Pukkelpop staan. Volgend jaar misschien Waarderingen: davadude
davadude zei: Graspop, en ik meende nog een andere te zien, maar ik denk dat ik iets verkeerd heb gelezen. Klik om te vergroten... Graspop IS een major. Gaan dus niet ook nog op Pukkelpop staan. Volgend jaar misschien
Ploegie Campingartiest 23 feb 2015 79 109 30 mrt 2026 #3.865 Sandow zei: Hij tourt niet meer met Wedsneday. Klik om te vergroten... Speelt inderdaad voorprogramma van Zach Bryan in Amerika rond die tijd, jammer.
Sandow zei: Hij tourt niet meer met Wedsneday. Klik om te vergroten... Speelt inderdaad voorprogramma van Zach Bryan in Amerika rond die tijd, jammer.
Chimme Dagopener 8 aug 2017 557 724 30 mrt 2026 #3.866 mattman zei: Dat zou werkelijk hilarisch zijn. Klik om te vergroten... Of aankondigen dat er nog 2.500 combitickets vrijgekomen zijn, billenkletsen! Waarderingen: mattman
mattman zei: Dat zou werkelijk hilarisch zijn. Klik om te vergroten... Of aankondigen dat er nog 2.500 combitickets vrijgekomen zijn, billenkletsen!
xydroh Headliner 22 okt 2018 7.355 7.640 30 mrt 2026 #3.867 swissepfan zei: Graspop IS een major. Gaan dus niet ook nog op Pukkelpop staan. Volgend jaar misschien Klik om te vergroten... er zijn altijd wel een reeks bands die beide festivals doen. maar die worden dan maar in juni aangekondigd.
swissepfan zei: Graspop IS een major. Gaan dus niet ook nog op Pukkelpop staan. Volgend jaar misschien Klik om te vergroten... er zijn altijd wel een reeks bands die beide festivals doen. maar die worden dan maar in juni aangekondigd.
jonveras Support act 20 mrt 2018 1.111 1.064 31 mrt 2026 #3.868 Morgen niks meer vermoed ik? Week na de paasvakantie dan maar? Waarderingen: Elle Marie
xydroh Headliner 22 okt 2018 7.355 7.640 3 apr 2026 #3.869 toch één van de vreemdere incidenten in de muziekindustrie https://edition.cnn.com/2026/04/03/entertainment/turnstile-brady-ebert-attempted-murder-charge-hnk afwachten als dit impact heeft op de geplande shows van turnstile
toch één van de vreemdere incidenten in de muziekindustrie https://edition.cnn.com/2026/04/03/entertainment/turnstile-brady-ebert-attempted-murder-charge-hnk afwachten als dit impact heeft op de geplande shows van turnstile
jonveras Support act 20 mrt 2018 1.111 1.064 3 apr 2026 #3.870 xydroh zei: toch één van de vreemdere incidenten in de muziekindustrie https://edition.cnn.com/2026/04/03/entertainment/turnstile-brady-ebert-attempted-murder-charge-hnk afwachten als dit impact heeft op de geplande shows van turnstile Klik om te vergroten... Werd in 2022 al uit de groep gegooid.
xydroh zei: toch één van de vreemdere incidenten in de muziekindustrie https://edition.cnn.com/2026/04/03/entertainment/turnstile-brady-ebert-attempted-murder-charge-hnk afwachten als dit impact heeft op de geplande shows van turnstile Klik om te vergroten... Werd in 2022 al uit de groep gegooid.
DJ_Tjorre Gouden Tip 2 jun 2023 487 673 3 apr 2026 #3.871 jonveras zei: Werd in 2022 al uit de groep gegooid. Klik om te vergroten... Kan toch zijn dat je geen zin meer hebt om te touren nadat je vader bijna werd vermoord en dan nog eens door iemand die je goed kent. Waarderingen: Kilero, Special Monkey en RubenFrusciante
jonveras zei: Werd in 2022 al uit de groep gegooid. Klik om te vergroten... Kan toch zijn dat je geen zin meer hebt om te touren nadat je vader bijna werd vermoord en dan nog eens door iemand die je goed kent.
jonveras Support act 20 mrt 2018 1.111 1.064 3 apr 2026 #3.872 DJ_Tjorre zei: Kan toch zijn dat je geen zin meer hebt om te touren nadat je vader bijna werd vermoord en dan nog eens door iemand die je goed kent. Klik om te vergroten... Gaat inderdaad over een recent incident, dacht dat dat de aanleiding was van het uit de groep zetten, maar niet dus. Vreselijk verhaal zeg.
DJ_Tjorre zei: Kan toch zijn dat je geen zin meer hebt om te touren nadat je vader bijna werd vermoord en dan nog eens door iemand die je goed kent. Klik om te vergroten... Gaat inderdaad over een recent incident, dacht dat dat de aanleiding was van het uit de groep zetten, maar niet dus. Vreselijk verhaal zeg.
A abc123 Randprogramma 17 feb 2025 189 250 8 apr 2026 #3.874 BB8 zei: Verwachten we voor vandaag iets? Klik om te vergroten... Neen.
Johan de graaf Playlistbediener 5 feb 2026 15 14 8 apr 2026 #3.875 BB8 zei: Verwachten we voor vandaag iets? Klik om te vergroten... Nope, anders waren er al iets van teasers geweest
BB8 zei: Verwachten we voor vandaag iets? Klik om te vergroten... Nope, anders waren er al iets van teasers geweest
F festibob Sunset slot 5 jan 2024 2.991 1.657 11 apr 2026 #3.876 Turnstile op Coachella, gewoon een legendarische show! Die band speelt Yungblud op PKP wellicht de vernieling in. Waarderingen: Golski, Gigi21, RutgerGM en nog 1 andere persoon
Turnstile op Coachella, gewoon een legendarische show! Die band speelt Yungblud op PKP wellicht de vernieling in.
F festibob Sunset slot 5 jan 2024 2.991 1.657 13 apr 2026 #3.877 Wie gaan we van onderstaande definitieve line-up ook nog mogen verwachten op PKP? MEO KALORAMA | 28, 29 and 30 August 2026 | Lisboa - MEO KALORAMA Official site of the international festival MEO KALORAMA Lisboa. A line-up made up of the most sought-after artists of the moment. meokalorama.pt De sensatie van het moment? Angine de Poitrine?
Wie gaan we van onderstaande definitieve line-up ook nog mogen verwachten op PKP? MEO KALORAMA | 28, 29 and 30 August 2026 | Lisboa - MEO KALORAMA Official site of the international festival MEO KALORAMA Lisboa. A line-up made up of the most sought-after artists of the moment. meokalorama.pt De sensatie van het moment? Angine de Poitrine?
Wonderpaard Geliefde act 23 feb 2023 1.509 1.775 13 apr 2026 #3.878 festibob zei: Wie gaan we van onderstaande definitieve line-up ook nog mogen verwachten op PKP? MEO KALORAMA | 28, 29 and 30 August 2026 | Lisboa - MEO KALORAMA Official site of the international festival MEO KALORAMA Lisboa. A line-up made up of the most sought-after artists of the moment. meokalorama.pt De sensatie van het moment? Angine de Poitrine? Klik om te vergroten... Afgeschreven, zitten in Amerika het weekend van Pukkelpop.
festibob zei: Wie gaan we van onderstaande definitieve line-up ook nog mogen verwachten op PKP? MEO KALORAMA | 28, 29 and 30 August 2026 | Lisboa - MEO KALORAMA Official site of the international festival MEO KALORAMA Lisboa. A line-up made up of the most sought-after artists of the moment. meokalorama.pt De sensatie van het moment? Angine de Poitrine? Klik om te vergroten... Afgeschreven, zitten in Amerika het weekend van Pukkelpop.
C CSM Randprogramma 17 mrt 2014 124 152 13 apr 2026 #3.879 festibob zei: Wie gaan we van onderstaande definitieve line-up ook nog mogen verwachten op PKP? MEO KALORAMA | 28, 29 and 30 August 2026 | Lisboa - MEO KALORAMA Official site of the international festival MEO KALORAMA Lisboa. A line-up made up of the most sought-after artists of the moment. meokalorama.pt De sensatie van het moment? Angine de Poitrine? Klik om te vergroten... Die zitten aan de andere kant van de oceaan tijdens Pukkelpop.
festibob zei: Wie gaan we van onderstaande definitieve line-up ook nog mogen verwachten op PKP? MEO KALORAMA | 28, 29 and 30 August 2026 | Lisboa - MEO KALORAMA Official site of the international festival MEO KALORAMA Lisboa. A line-up made up of the most sought-after artists of the moment. meokalorama.pt De sensatie van het moment? Angine de Poitrine? Klik om te vergroten... Die zitten aan de andere kant van de oceaan tijdens Pukkelpop.
Wonderpaard Geliefde act 23 feb 2023 1.509 1.775 13 apr 2026 #3.880 Naam waar ik nog op hoop is Friko. Hebben enkele Europese data in de eerste 2 weken van augustus. Zou een mooie naam voor erbij zijn. Waarderingen: Nelios
Naam waar ik nog op hoop is Friko. Hebben enkele Europese data in de eerste 2 weken van augustus. Zou een mooie naam voor erbij zijn.