Pukkelpop 2026

Nieuwe namen voor Sziget:

2manydjs, Alizade, Altin Gün, Ana Frango Elétrico, Black Country, New Road, Bratri, BUNT., Calle Mambo, Chadia, CURTISY, Deki Alem, Dressed Like Boys, Evening Elephants, FAEDA, Fcukers, HAAi, Idiotape, Ikkimel, Illbucks, Jorja Smith, Koikoi, Luke Black, Max Baby, Melina, MISSIO, Natascha Polké, Natasha Bedingfield, Night Tapes, Peggy Gou, Rossi., Sigrid, Skepta, Soft Loft, Soulwax, TEEN MORTGAGE, The Zawose Queens, Wild Wild Women, YARIMA, YT, ZEP, valamint a hazai színekben a Jazzbois és a Duckshell.

Hopelijk nog Black Country, New Road, Fcukers, Sigrid, Skepta en Natasha Beddingfield (voor de nostalgie!) erbij binnenkort!
BCNR doen al OLT Rivierenhof, dus die kan je wel uitsluiten. Fcukers doen ook Lowlands, dus die kans zit er nog wel dik in. Skepta erbij zou een droom zijn, maar verwacht dat die wel te groot is om nog aangekondigd te worden...

BCNR doen al OLT Rivierenhof, dus die kan je wel uitsluiten. Fcukers doen ook Lowlands, dus die kans zit er nog wel dik in. Skepta erbij zou een droom zijn, maar verwacht dat die wel te groot is om nog aangekondigd te worden...
Juist, balen wel van BCNR!

Denk dat Skepta misschien nog net zou kunnen lukken, al staat er wel al wat in dat genre. Namen als Peggy Gou en Jorja Smith lijken mij sowieso te groot om er nog bij te komen, dat wel.

Ach ieder zijn voorkeur.

Ninajirachi is echt wel één van de meest vernieuwende artiesten van het moment imo
Uiteraard gun ik iedereen zijn ding. En heb nog veel meer respect voor Ninajirachi, dan voor Ki/Ki. Aangezien de ene effectief tracks zelf producet, terwijl Ki/Ki eigenlijk niets meer dan een DJ is (waar niets mis mee is, maar zou haar nu toch ook niet hoog aanschrijven).

Al vind ik zeggen dat Ninajirachi één van de meest vernieuwende artiesten van dit moment is, toch wel echt een enorme hyperbool. Wat zij doet deed iemand als SOPHIE in mijn opinie 10 jaar geleden al beter.

Sigrid zou een heel leuke toevoeging zijn op vrijdag vind ik, gezien in de AB en op Werchter en dat is nu echt de meest normale popster die er bestaat en dat vind ik zo top

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Op basis van vorig jaar eens gekeken wat we nog mogen verwachten qua ‘grotere’ namen.

Vrijdag
  • Nog 1 ontbrekende naam op de Main
  • Nog 1 ontbrekende naam in de Marquee
  • Nog 1 ontbrekende naam in de Wave
Zaterdag
  • Nog 2 ontbrekende namen op de Main
  • Nog 2 ontbrekende namen in de Marquee waarvan er 1 misschien opnieuw The Atomic Orchestra is?
  • Nog 1 ontbrekende naam in de Wave
Zondag
  • Nog 1 ontbrekende naam op de Main
  • Nog 2 ontbrekende namen in de Wave
Wie verwachten nog? Een paar artiesten van RW? Een paar Belgische main-openers?

• Thinking
Waarderingen: BB8
Net aangekondigd voor APE op 30 augustus: Gang Of Youths, Jessie Murph, Half-Alive, Noah Finnce, Honey Revenge, Mouth Culture, Royal and the Serpent, Red Leather, Teen Jesus and the Jean Teasers, Artio, Emi Grace en Reece Young

Net aangekondigd voor APE op 30 augustus: Gang Of Youths, Jessie Murph, Half-Alive, Noah Finnce, Honey Revenge, Mouth Culture, Royal and the Serpent, Red Leather, Teen Jesus and the Jean Teasers, Artio, Emi Grace en Reece Young
Gang of Youths tourt weer?! Oh ja, alsjeblieft, laat maar doorkomen ❤️

Dour gaat wel voor dat soort has beens, eerst sean paul, nu Buraka
Ja, Sean Paul heeft de laatste jaren al overal in België gestaan. Buraka komen toch uit een jarenlange pauze. Ook al zijn ze nu niet zo relevant meer.

Slayyyter daarnet aangekondigd voor Reading & Leeds en bracht daarnaast vandaag ook een fantastisch album uit. Mag doorkomen naar Kiewit! 🙏

• Leuk
Waarderingen: CSM

Users who are viewing this thread