Pukkelpop 2026

Nation of Language zitten tijdens PKP in de UK dus die gaan er niet staan. Voorlopig geen Belgische datum ook in hun tour. Misschien komen ze nog elders terecht?
Er is een gaatje tussen 20 en 23 augustus, maar zouden ze de oversteek maken? Zeer onwaarschijnlijk idd.

Ik ben een groot fan van NoL, maar ik zie niet in waarom we ze na 2 jaar terug naar Kiewit moeten halen.
Misschien iets voor Leffingeleuren?

Enkel op 21/8 nog een gaatje inderdaad, maar 20/8 en 22/8 en 23/8 shows in de UK dus gaat niet gebeuren denk ik.
Tiens, ik zie op hun tourschema enkel 20/8 en daarna 23/8, dus in principe zijn 21/8 en 22/8 beschikbaar. Maar dan nog, hoe graag ik het ook zou willen (want mijn persoonlijke nummer 1 van 2 jaar geleden), het zal niet gebeuren.

Een nieuw album dat uiteindelijk ook geen potten gebroken heeft.

En wat mij betreft mogen bands pas na 3 jaar terugkomen naar PKP, de vijver is groot genoeg.

Tiens, ik zie op hun tourschema enkel 20/8 en daarna 23/8, dus in principe zijn 21/8 en 22/8 beschikbaar. Maar dan nog, hoe graag ik het ook zou willen (want mijn persoonlijke nummer 1 van 2 jaar geleden), het zal niet gebeuren.
Schermafbeelding 2026-03-18 105515.png

Nieuwe namen voor Sziget:

2manydjs, Alizade, Altin Gün, Ana Frango Elétrico, Black Country, New Road, Bratri, BUNT., Calle Mambo, Chadia, CURTISY, Deki Alem, Dressed Like Boys, Evening Elephants, FAEDA, Fcukers, HAAi, Idiotape, Ikkimel, Illbucks, Jorja Smith, Koikoi, Luke Black, Max Baby, Melina, MISSIO, Natascha Polké, Natasha Bedingfield, Night Tapes, Peggy Gou, Rossi., Sigrid, Skepta, Soft Loft, Soulwax, TEEN MORTGAGE, The Zawose Queens, Wild Wild Women, YARIMA, YT, ZEP, valamint a hazai színekben a Jazzbois és a Duckshell.

Hopelijk nog Black Country, New Road, Fcukers, Sigrid, Skepta en Natasha Beddingfield (voor de nostalgie!) erbij binnenkort!

Users who are viewing this thread