Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Of de even nog onvermijdelijker Vorst (van wat ik opgevangen heb). Nu ja, Radiohead werkt ook op de en of andere manier, dus zal hier vast ook wel goed komen.
Of de even nog onvermijdelijker Vorst (van wat ik opgevangen heb). Nu ja, Radiohead werkt ook op de en of andere manier, dus zal hier vast ook wel goed komen.
We gaan het zien. Ik weet nog dat Alt-J ook eens 'het nieuwe Radiohead' genoemd werd toen die hot en dé IT band waren, maar de vertaalslag van tenten (tof!) naar main stage (hmm) was toch niet zo succesvol vind ik.
We gaan het zien. Ik weet nog dat Alt-J ook eens 'het nieuwe Radiohead' genoemd werd toen die hot waren, maar de vertaalslag van tenten (tof!) naar main stage (hmm) was toch niet zo succesvol vind ik.
Nochtans vond ik hun show op Core heel sterk toen, net als op Pukkelpop in 2015(?). Maar viel ook enorm plat in 2017, liep ook vanalles mis toen.
Zelfde met Fontaines DC, werkt naar mijn gevoel ook maar matig op een main.
Nochtans vond ik hun show op Core heel sterk toen, net als op Pukkelpop in 2015(?). Maar viel ook enorm plat in 2017, liep ook vanalles mis toen.
Zelfde met Fontaines DC, werkt naar mijn gevoel ook maar matig op een main.
Geese is wel echt een degelijke rockband met toch een aantal songs die iedere indiesnob nu al kan meezingen. Moet je nagaan als StuBru ze wél echt zou pushen.
Die speelt zijn achternaam toch minder uit.
Heb bv is geweten dat Lauren Harris, denk toch dat ze zo heet, mee kwam als package deal met haar vader (Maiden) op Graspop. En de eis had om mee in het aparte gedeelte van de headliners een loge te hebben. Ze had ook de meest uitgebreide rider.
Enfin, veel is er van haar uiteindelijk niet gekomen. Ze had alvast meer noten op haar zang dan haar vader en die zijn bandje.