Pukkelpop 2026

Zouden die niet ergens in de vroege avond staan? Zou anders wel een fameuze downgrade zijn.
Ja dat zou het inderdaad zijn, maar echt veel meer kunnen ze ook niet eisen ergens hè. Die gaan niet boven Zara Larsson of Sombr staan.

Op basis van de site wordt dit 'm: S10 > Bazart > Grohl > Zara > Sombr > Tyler.

Zou kunnen maar heb het idee dat er nog wel wat geschoven moet worden in de volgorde op de site.

Op zaterdag lijken er nu 4 Main namen te staan, met daaronder de Marquee headliner (Underworld). Prima, maar volgens dat principe klopt er dan weer weinig van de positie van Blond:ish op vrijdag.

En idd lastig te geloven dat Violet Grohl hoger dan Bazart op de main staat, ik kan het me niet voorstellen. Logische verklaring zou kunnen zijn dat er op die dag nog 2 main namen ontbreken & Bazart op een ander podium staat.

Moet wel zeggen dat ik een PKP noob ben dus daar kan het ook fout gaan 😬. Op Werchter vind ik de puzzel in ieder geval meestal een stuk makkelijker te leggen.

Zou een icoon als Mala in de booth spelen of zijn er eerder al iconische DJ's (in hun genre) geweest die een spot gekregen hebben in een tent? Ik denk aan Goldie, Skream & Benga, Fatboy Slim,..

Denk echt dat de line-up haast niet nog beter kan worden. Nog een fontaines D.C. zou ik niet erg vinden maar betwijfel het. Genoeg te zien nu al
Of wat leuke, kleinere Club- en Liftnamen. Ik zeg maar iets (niet gecheckt of ze in de buurt zijn, maar enkele van mijn persoonlijke favorieten die de laatste 2 jaar een goeie plaat uitbrachten):
- Youth Lagoon
- Samia
- Folk Bitch Trio
- Split Chain
- Jools
- Honeyglaze
- MJ Lenderman
- Julie
- ...

• Leuk
Waarderingen: davadude en Ploegie
Of wat leuke, kleinere Club- en Liftnamen. Ik zeg maar iets (niet gecheckt of ze in de buurt zijn, maar enkele van mijn persoonlijke favorieten die de laatste 2 jaar een goeie plaat uitbrachten):
- Youth Lagoon
- Samia
- Folk Bitch Trio
- Split Chain
- Jools
- Honeyglaze
- MJ Lenderman
- Julie
- ...
Mj Lenderman en wednesday in hetzelfde weekend zou machtig zijn

• Geweldig
Waarderingen: Mjz