Pukkelpop 2026

Gewoon effe Earl Sweatshirt en MIKE er nog bij gooien. Met Tyler, Denzel en JPEG al op de line-up is dit wel redelijk ongezien qua hiphop, niet?

En dan verder ook nog Blood Orange, Dijon, Ravyn Lenae, Kelis. Sterk.

• Leuk
Waarderingen: CSM
Geese gaat toch wel hoger staan, spot in het donker? Mega strak optreden in AB onlangs en flinke hype te pakken, zowel Stubru als streaming?
Geboekt voor de echte piek lijkt me. Marquee is een massive tent natuurlijk, dus er gaat genoeg volk staan.

Geboekt voor de echte piek lijkt me. Marquee is een massive tent natuurlijk, dus er gaat genoeg volk staan.
Ik vraag me af hoe makkelijk dit zich doorvertaalt naar de (onvermijdelijke) main stages straks.

Ik vraag me af hoe makkelijk dit zich doorvertaalt naar de (onvermijdelijke) main stages straks.
Of de even nog onvermijdelijker Vorst (van wat ik opgevangen heb). Nu ja, Radiohead werkt ook op de en of andere manier, dus zal hier vast ook wel goed komen.

Of de even nog onvermijdelijker Vorst (van wat ik opgevangen heb). Nu ja, Radiohead werkt ook op de en of andere manier, dus zal hier vast ook wel goed komen.
We gaan het zien. Ik weet nog dat Alt-J ook eens 'het nieuwe Radiohead' genoemd werd toen die hot en dé IT band waren, maar de vertaalslag van tenten (tof!) naar main stage (hmm) was toch niet zo succesvol vind ik.

We gaan het zien. Ik weet nog dat Alt-J ook eens 'het nieuwe Radiohead' genoemd werd toen die hot waren, maar de vertaalslag van tenten (tof!) naar main stage (hmm) was toch niet zo succesvol vind ik.
Nochtans vond ik hun show op Core heel sterk toen, net als op Pukkelpop in 2015(?). Maar viel ook enorm plat in 2017, liep ook vanalles mis toen.
Zelfde met Fontaines DC, werkt naar mijn gevoel ook maar matig op een main.

Nochtans vond ik hun show op Core heel sterk toen, net als op Pukkelpop in 2015(?). Maar viel ook enorm plat in 2017, liep ook vanalles mis toen.
Zelfde met Fontaines DC, werkt naar mijn gevoel ook maar matig op een main.
Fontaines heeft vooral donker nodig denk ik. Hun headlineshow op The Park (openlucht) op Glastonbury was waanzinnig.

Is dat nu echt een reden? Zelfs Bono jr. moest zich gewoon aan het begin van de dag in de tent opwerken.
Die speelt zijn achternaam toch minder uit.
Heb bv is geweten dat Lauren Harris, denk toch dat ze zo heet, mee kwam als package deal met haar vader (Maiden) op Graspop. En de eis had om mee in het aparte gedeelte van de headliners een loge te hebben. Ze had ook de meest uitgebreide rider.
Enfin, veel is er van haar uiteindelijk niet gekomen. Ze had alvast meer noten op haar zang dan haar vader en die zijn bandje.

Backstage verhalen 🫢😉.

Maar die Grohl gaat dan toch gewoon op een uur of 14:30 op Main staan? Prima, zet daar neer. Genoeg anders te doen dan :)

Maar die Grohl gaat dan toch gewoon op een uur of 14:30 op Main staan? Prima, zet daar neer. Genoeg anders te doen dan :)
Bazart opent de Main dan?

Of deze plek van Grohl klopt gewoon idd. nog niet.

Bazart opent de Main dan?

Of deze plek van Grohl klopt gewoon idd. nog niet.
Ja goed, dat is inderdaad vreemd. Gok wel dat Bazart een deftige spot op de Main krijgt. Maar kan evengoed uurtje of 15:00u worden.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ja goed, dat is inderdaad vreemd. Gok wel dat Bazart een deftige spot op de Main krijgt. Maar kan evengoed uurtje of 15:00u worden.
Zouden die niet ergens in de vroege avond staan? Zou anders wel een fameuze downgrade zijn.

Users who are viewing this thread

• Jojo