Pukkelpop 2026

Gurriers en maruja lijkt mij niet echt iets voor de backyard, lambrini girls denk ik ook niet in backyard
Show Me The Body was vorige keer voorlaatste op de Backyard, verwacht nu eigenlijk hetzelfde. En dan staat Deafheaven daar als afsluiter in het donker (zoals het hoort).

Die vrijdag is wederom de sterkste festivaldag van het jaar als je het zo op een rijtje ziet allemaal. De voorspelde clash Florence/Apparat is ook wel blijten. Nu al mijn hoofd aan het breken over welke shifts ik moet vragen om het maximale eruit te halen 😂

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Vrijdag en zaterdag zitten helemaal volgepland voor mij. Ik vind het wel jammer dat ze de kans hebben gemist om AFI te contracteren, na 16 jaar niet in Europa te hebben gespeeld. Het zou een fantastische line-up zijn geweest, vooral omdat ze zondag in APE zouden spelen naast Deftones, Amyl, Basement...

Check de clashfinder!

Alle dagen staan er weer volledig in.
Alle opmerkingen zullen gelezen worden en als ik het gevoel heb dat zaken terecht zijn dan pas ik aan :D.
Vrijdag: NinaJirachi en Jane Remover in de Lift. Lambrini Girls obv volgorde headliner club met daaronder Earl, IJSLAND, Wednesday en Hudson Freeman.

Zaterdag: t/m Dove Ellis nog Club namen. JPEGmaffia headline Backyard en Deafheaven daarvoor op Backyard denk ik. Best gek, maar wel een PKP-keuze. Vanar Partyof2 Lift namen.

Zondag: Sprints, Pale Jay, Baxter Dury en Kurt Vile in CLUB. Daarna Chat Pile als headliner Backyard, met Speed en Trash Talk. Vanaf Getdown Services is lift t/m Booth namen.

Op basis van volgorde gaat dit dichtbij zitten denk ik!

Vrijdag: NinaJirachi en Jane Remover in de Lift. Lambrini Girls obv volgorde headliner club met daaronder Earl, IJSLAND, Wednesday en Hudson Freeman.

Zaterdag: t/m Dove Ellis nog Club namen. JPEGmaffia headline Backyard en Deafheaven daarvoor op Backyard denk ik. Best gek, maar wel een PKP-keuze. Vanar Partyof2 Lift namen.

Zondag: Sprints, Pale Jay, Baxter Dury en Kurt Vile in CLUB. Daarna Chat Pile als headliner Backyard, met Speed en Trash Talk. Vanaf Getdown Services is lift t/m Booth namen.

Op basis van volgorde gaat dit dichtbij zitten denk ik!
Vorig jaar bekleedde Kneecap maandenlang de positie van "backyard headliner" en speelde uiteindelijk op Wave.

Nou mag Violet Grohl een grote kruiwagen hebben door haar vader, maar de drie nummers die ik op Youtube zie/beluister vind ik niet verkeerd hoor.

Users who are viewing this thread