Pukkelpop 2026

Ter info: we zitten momenteel aan 99 namen, dus ietsje over de helft (ongeveer 180 in totaal). Voor de donderdag krijgen we meestal nog een 25-tal namen dus dat betekent dat we nog meer dan 50 namen te gaan hebben voor de drie andere dagen. Clashes gaan een slagveld worden!

Verwachtingen voor 3e grote naam op de zaterdag? New Wave stond in de aankondiging slechts tussen wat andere namen verstopt...lijkt me dan niet de 3e "grote naam"?

Heeeeel leuke drop weer! Gurriers, basement, maruja, deafheaven,… en nog veel te ontdekken!

• Leuk
Waarderingen: Lisa23
Geese gaan ze niet op de vroege middag in de Marquee droppen. Allé hoop ik toch. Afsluiter Club?
Denk dat je Soulwax een blokje naar achter moet schuiven (na de main headliner) en de rest meeschuift. Staat Geese er rond 16u30.

Voor de combo Tyler the Creator en Baxter Dury koop ik graag een zondagticket in resale.
Succes daarmee 🤞

Voor mij, samen met Bl**d Orange de grootste must sees op die dag. Als ik dan ook nog Tyler Ballgame en Eefje de Visser kan meepakken laat ik Zara Larsson en Sombr graag aan me voorbij gaan…

• Geweldig
Waarderingen: mattman
Gurriers staat niet bij die aankondiging, die lange tekst bij 'updates' bedoel ik dan.

Maar ik zie ze inderdaad wel staan bij de line-up-pagina.

Wel fijn zo! Heb ze vorig jaar namelijk gemist op Rock Werchter door de clash met Beth Gibbons.

Mooie worp vandaag!

Users who are viewing this thread

• Jens