Pukkelpop 2026

Ik heb dus geen combi kunnen scoren. Tientallen keren uit de betaling gegooid.. Mocht er toch iemand een combi of combi's te veel hebben of iemand kennen, dan mag je mij zeker een DM sturen. Ging dit jaar 10 jaar geleden zijn dat ik voor het eerst combi ging. Baal er toch wel serieus van.

Moest vanochtend onverwachts werken ipv vanavond. Ik snel mijn route doen naar huis en om 10.29 uur de combitickets gekocht. Was dus op het nippertje. Had mezelf eigenlijk wel wat langer gegeven dan die 36 minuten. Volgend jaar dus vrij vragen en stipt 10 uur klaarzitten.

• Leuk
Waarderingen: CSM
2015 met headliners Alt-J, Bastille en Linkin Park (toen echt heel beroerd optreden) en 2016 met headliners Rihanna (voor het eerst boe geroepen naar een artiest), LCD Soundsystem (totaal misplaatst daar op het hoofdpodium) en Chemical Brothers waren ook niet de beste jaren.

2017 begon de opleving weer een beetje met the XX, Editors, PJ Harvey en Solange (nog steeds wauw).

2015 met headliners Alt-J, Bastille en Linkin Park (toen echt heel beroerd optreden) en 2016 met headliners Rihanna (voor het eerst boe geroepen naar een artiest), LCD Soundsystem (totaal misplaatst daar op het hoofdpodium) en Chemical Brothers waren ook niet de beste jaren.

2017 begon de opleving weer een beetje met the XX, Editors, PJ Harvey en Solange (nog steeds wauw).
2018 was ook heel zwak qua verkoop, met oa Oscar and the wolf als headliner. Ik denk dat de vrijdag toen (toen het festival van donderdag tot zaterdag plaatsvond) enorm zwak verkocht.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en elo
Ik heb dus geen combi kunnen scoren. Tientallen keren uit de betaling gegooid.. Mocht er toch iemand een combi of combi's te veel hebben of iemand kennen, dan mag je mij zeker een DM sturen. Ging dit jaar 10 jaar geleden zijn dat ik voor het eerst combi ging. Baal er toch wel serieus van.
Ik zie dat je op de ticketpagina een aanvraag kunt doen om je dagticket te upgraden naar een combiticket.

Dat is nu, gezien de uitverkochte status, niet relevant maar misschien dat je op deze manier wel eerder een combi toegewezen krijgt, mochten ze nog vrijkomen?

Terwijl het vroeger net die kleinere, avontuurlijke namen waren die me in jouw armen deden vallen en je tegenwoordig schijnbaar steeds minder aandacht hebt voor precies die magie.
Maar... die namen zijn er gewoon nog? Je weet ze alleen nog niet. Dat is toch het idee van "ontdekkingen" ook? Als je een kaartje koopt voor bepaalde bands in de Lift of Club, hoezeer zijn het dan nog ontdekkingen te noemen zelfs? Ik kijk er nu al naar uit (met een kaartje op zak) dat ik binnenkort word verrast door de opener van de Club, die ik tot dan toe helemaal niet kende. Dat vertrouwen heeft Pukkelpop me gegegeven. Dat ik mag vertrouwen op het feit dat de kleinste namen op de poster het waard zijn om quasi blind een kaart te kopen. En dat is, zoals vandaag weer te zien viel, niet enkel voor mij een reden om een kaart aan te schaffen. Want om nu te zeggen dat ik warm word van de namen die ze tot nu toe hebben gedropt (op een paar oogappels na), dat is ook niet per se het geval.

2015 is 1 van mijn favoriete edities van PKP. Enorm veel memorabele concerten en redelijk wat ontdekkingen gedaan.

Als ik het goed begrijp kan je via de site ook gewoon 3 losse dagtickets kopen samen met een campingticket. Iemand die hier ervaring mee heeft? Dan moet ik dus elke dag een nieuw bandje halen maar zijn er nog andere beslommeringen die het mij moeilijker maken dan met een gewoon combiticket?

Als ik het goed begrijp kan je via de site ook gewoon 3 losse dagtickets kopen samen met een campingticket. Iemand die hier ervaring mee heeft? Dan moet ik dus elke dag een nieuw bandje halen maar zijn er nog andere beslommeringen die het mij moeilijker maken dan met een gewoon combiticket?

Geen andere belemmeringen. Wellicht kun je zelfs al je bandjes halen op dezelfde dag?

Ja tuurlijk kan dat. Maar normaal doet geen hond dat omdat dit aanzienlijk duurder is. Maar nu wel de manier om alsnog aanwezig te zijn.

Het kutte is dat die pas 1 augustus open gaat. Da's voor mij te laat om dan nog verlof te regelen.
Als je zeker wil gaan is het inderdaad een no brainer. Voor de 2010 editie zat ik in Chili en toen ik half juli thuiskwam bleek PKP ineens uitverkocht. Alles geprobeerd (tot smeken bij één van de bookers toe) maar er was helaas geen mogelijkheid. Heb toen oproep gedaan op facebook en via een vriendin nog een combi gevonden zonder naam. Ik heb haar toen 50 euro méér betaald, maar ik was blij zat dat ik last minute toch nog kon gaan.

Zou mij dan 445 euro kosten ipv 330. Ferme duit duurder inderdaad, maar ja. Wil er gewoon echt bij zijn.
Kun je dagtickets doorgaans zonder verlies doorverkopen in de resale? Anders is dat nog een optie, nadat je zelf een combi in de resale hebt weten te scoren.

Users who are viewing this thread