Pukkelpop 2026

Wat enorm opvalt altijd ook is hoe hard het leeft in Limburg zelf, event van het jaar ofzo.
Maja Limburg ook... 😁😇
Gho ja het is gewoon een gezellig festival waar ieder wel iets voor zijn smaak vindt, goed georganiseerd en leuk aangekleed. Dus snap de hype wel, ondanks de allicht iets mindere line-up voor mij globaal gezien.

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Golski, CSM en Joslittel
2 jaar geleden geweest, idd een top festival. Was alleen ver lopen van de auto naar de camping. Het zweet breekt mij weer uit als ik er aan terugdenk.

Wat enorm opvalt altijd ook is hoe hard het leeft in Limburg zelf, event van het jaar ofzo.
100%. Wij gaan ook elk jaar met een groep van 25-30 man normaal. Samenstelling is de afgelopen 20 jaar wel eens gewijzigd, maar de basis is hetzelfde gebleven. 25 min fietsen en een hoop goede muziek, heerlijk.

Alleen vinden wij de exponentiële hype het festival net minder aantrekkelijk maken... Hoe hard Pukkelpop ook thuiskomen is, weet ik niet of ik volgend jaar meega met een stormloop zoals dit jaar.

100%. Wij gaan ook elk jaar met een groep van 25-30 man normaal. Samenstelling is de afgelopen 20 jaar wel eens gewijzigd, maar de basis is hetzelfde gebleven. 25 min fietsen en een hoop goede muziek, heerlijk.

Alleen vinden wij de exponentiële hype het festival net minder aantrekkelijk maken... Hoe hard Pukkelpop ook thuiskomen is, weet ik niet of ik volgend jaar meega met een stormloop zoals dit jaar.
Ik snap de reflex, maar zolang de bezoekers niet te erg gaan overhellen naar de influencers-types of het m'as-tu-vu publiek, ben ik er gewoon graag bij. Altijd een goede mix van jong en oud en alle muziekgenres door elkaar, me like.

Users who are viewing this thread