Pukkelpop 2026

Zet Underworld op de main stage en je hebt een danceact met de nodige envergure. Die spelen de boel gegarandeerd plat.
Ik heb ze op Dour gezien in 2016 en dat was verrassend tam. Al had dat misschien ook wel met het publiek te maken (die er weinig zin in leek te hebben).

Iemand die iets weet over tourplannen van Tame Impala? Vorig jaar nieuw album en had via via vernomen dat er een headliner uit Oceanië ging zijn (nu Lorde uitgesloten is, kom ik enkel op Tame Impala)

Iemand die iets weet over tourplannen van Tame Impala? Vorig jaar nieuw album en had via via vernomen dat er een headliner uit Oceanië ging zijn (nu Lorde uitgesloten is, kom ik enkel op Tame Impala)
Headliners zijn allemaal bekend, daar komt niets meer bij.

Dan had Tame Impala al in de vorige dagen aangekondigd geworden. Veel te groot om vandaag in het pakket te zitten.

Wunderhorse mag ook eens de AB doen. Wil ze graag live zien, maar ga daar geen special ticket voor pkp voor kopen.

Hebben nog nooit een headline zaalshow gedaan in België...
Inderdaad, zou ze ook graag eens zien in een set die langer duurt dan 40 minuten. Ze zijn liever in Nederland dan in België precies...

Een maand geleden met alle geruchten zag het er mooi uit, maar het nadeel van hoge verwachtingen is dat het dus serieus kan tegenvallen.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread

• TNFke