Pukkelpop 2026

Wel mooi dat ik zeg dat "het erger kan" en Yungblud opeens weer in de running is. We haten die man echt he?
Ik vond zijn show op Rock Werchter afgelopen zomer echt nog goed maar waarschijnlijk komt de haat omdat hij hier elk jaar staat

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Stel dat het toch Yungblud zou zijn. Waarom zou die dan nog last-minute van zaterdag naar vrijdag gewisseld zijn?

Dan is die Lorde-piste toch logischer? Of geef ik mijzelf weer te veel hoop?

Ik zag Yungblud in 2018 op PKP en daarna nooit meer, dus het is al 8 jaar geleden. Tijd dat hij nog eens terugkomt, vind ik!

*even de boel opschudden*

• Haha
Waarderingen: Nijntje
Stel dat het toch Yungblud zou zijn. Waarom zou die dan nog last-minute van zaterdag naar vrijdag gewisseld zijn?

Dan is die Lorde-piste toch logischer? Of geef ik mijzelf weer te veel hoop?
De zogenaamde Instagram-insider had blijkbaar informatie dat Deftones op vrijdag zouden spelen en Yungblud op zaterdag. Misschien was het een last-minute wijziging om op vrijdag ruimte te maken voor Lorde of een andere last-minute toevoeging

ik vind t altijd een beetje vreemd dat het een isue is:
zijn er dan echt mensen die yungblud in al die jaren op al die festivals hebben gezien?
denk dat er op pukkelpop komend jaar meer dan 30.00 mensen lopen die m nog nooit gezien hebben, of max 1 x

• Leuk
Waarderingen: pigital
De zogenaamde Instagram-insider had blijkbaar informatie dat Deftones op vrijdag zouden spelen en Yungblud op zaterdag. Misschien was het een last-minute wijziging om op vrijdag ruimte te maken voor Lorde of een andere last-minute toevoeging
Misschien is Turnstile-Yungblud-Lorde dan ook wel gewoon een optie?

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread

• DirkG