Pukkelpop 2026

Jammer, ik had ze graag nog een keer op Pukkelpop gezien. Het ziet ernaar uit dat Florence vrijdag en zaterdag op PKP en Lowlands speelt en daarna maandag naar Edinburgh.

Het is nog vroeg, dus ik verwacht dat er een paar bands op de line-up staan die nog niets hebben aangekondigd voor volgend jaar.

Jammer, ik had ze graag nog een keer op Pukkelpop gezien. Het ziet ernaar uit dat Florence vrijdag en zaterdag op PKP en Lowlands speelt en daarna maandag naar Edinburgh.

Het is nog vroeg, dus ik verwacht dat er een paar bands op de line-up staan die nog niets hebben aangekondigd voor volgend jaar.
Nothing But Thieves 😅

• Haha
Waarderingen: DDave
The xx is toch een beetje de huisband van Pukkelpop, jammer dat die op Werchter staan.
Grote kans dat die voor 2027 zijn dan. Zie je toch vaker. Vooral hopen op een zaaltour in najaar 2026 voor mij.

de website is een beetje opgeschoond ze hebben namelijk de line-up pagina er vanaf gehaald en een tijdelijk logo voor 2026 erop gezet. maar denk nu niet dat dit wil zeggen dat er deze maand al nieuws komt (lees nieuw design & wishlist) want voorgaande 3 edities was dat begin/midden december pas, of toch?! :unsure:😜
1762273481216.png

https://www.pukkelpop.be/nl/

Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Geweldig
Waarderingen: Kachelle en jimmywe
Justice was oorspronkelijk nooit bedoeling dat die wave zouden gaan spelen. Maar al die puzzelstukjes vielen mooi samen.
En dat leverde toch echt wel zonder moeite een van de meest memorabele shows op. Zeer blij geweest om hen in ideale omstandigheden te zien dan voor een allicht niet echt volle Main weide

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en jimmywe
Kregen we vorig jaar de headliners al in december?
Nee, dat is nog nooit gebeurd. In december is het de laatste jaren het nieuwe design onthulling en openen van de wishlist wat ik al aangaf in mijn vorige bericht maar speciaal voor jou doe ik dat graag opnieuw.

• Leuk
Waarderingen: troubledvision
Nee, dat is nog nooit gebeurd. In december is het de laatste jaren het nieuwe design onthulling en openen van de wishlist wat ik al aangaf in mijn vorige bericht maar speciaal voor jou doe ik dat graag opnieuw.
headliners laatste twee jaren steeds eind januari door PKP meegedeeld: drie dagen na elkaar en dan alle headliners zijn bekend

Syd for solen in Kopenhagen teased met mogelijke namen. Bekendmaking namen deze week op zes november.
Dit festival is een week voor PKP van 13 tem 15 augustus.

Volgens kenners zijn de geteasede artiesten Lorde, The XX, Turnstile, Dijon, Amyl and the Sniffers,
Ravyn Lenae, Kind Mot Kind, Blood Orange, iceage.
Dus Lorde zou ook wel eens op PKP kunnen verschijnen als headliner of één van de headliners.

Kanshebbers om door te komen van Syd for Solen: Lorde! Blood Orange! Dijon! Turnstile! Amyl and the Sniffers!

Users who are viewing this thread