Pukkelpop 2025

Iemand enig idee met wat voor set / show Rudimental zou komen?
Die hebben echt zalige muziek gemaakt.
Zou dat een 'gewone' dj set zijn met een mix van zijn eigen muziek, of mogen we hopen op een set met live werk, met verschillende artiesten?
Ik heb hen nog nooit aan het werk gezien, maar die hebben een mooi repertoire aan hits. ( als je van het genre houdt)

Er is veel te veel goeds op vrijdag... niet normaal 😅

Iemand enig idee met wat voor set / show Rudimental zou komen?
Die hebben echt zalige muziek gemaakt.
Zou dat een 'gewone' dj set zijn met een mix van zijn eigen muziek, of mogen we hopen op een set met live werk, met verschillende artiesten?
Ik heb hen nog nooit aan het werk gezien, maar die hebben een mooi repertoire aan hits. ( als je van het genre houdt)

Er is veel te veel goeds op vrijdag... niet normaal 😅
Ik dacht bij een aankondiging gelezen te hebben dat het om een dj set ging.

Jammer, want met live band is dat echt wel een dik feest!

Edit: staat inderdaad op de website:
DIY-artiest en alleskunner Montell Fish komt zijn kunnen tonen aan iedereen die houdt van diepe teksten en dromerige lo-fi. Verder kan je ook genieten van een indrukwekkende dj-set van het legendarische drum ‘n bass-trio RUDIM3NTAL. Catchy riffs, 200% sing-a-long proof en een vaste waarde sinds 2006 – wie herkent de intro van Naive níét binnen drie seconden? Inderdaad, The Kooks! En Vampire Weekend, de favoriete flipperkast van de indiepop, sluit het rijtje nieuwe namen op vrijdag af. For now.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Ik dacht bij een aankondiging gelezen te hebben dat het om een dj set ging.

Jammer, want met live band is dat echt wel een dik feest!
Ik had gehoopt op live... zou echt wel fantastisch zijn.
Maar even goed een must see voor mij indien dat niet het geval is.

Ik had gehoopt op live... zou echt wel fantastisch zijn.
Maar even goed een must see voor mij indien dat niet het geval is.
Ik vond hun DJ sets persoonlijk beter dan het live optreden dat ik X jaar geleden op pkp gezien heb, maar ik vind sowieso dat DnB artiesten live niet werken

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Loreen heeft net haar show op milkshake festival gecancelled door stem problemen. Ben benieuwd of dit effect gaat hebben op pukkelpop.

Wel aantal punten:
-Nieuwe naam is revealed: Wave
- Kneecap in Wave en niet op Backyard, zoals leek op volgorde
- Justice in Wave?!?

Op basis hiervan wordt Wave een grotere tent dan Marquee. Want Justice en Kneecap. Benieuwd.
Er ontbreken nog wat namen ook hier en daar, lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Wel aantal punten:
-Nieuwe naam is revealed: Wave
- Kneecap in Wave en niet op Backyard, zoals leek op volgorde
- Justice in Wave?!?
Kneecap was waarschijnlijk wel daarvoor geboekt, maar is ondertussen gewoon te populair geworden

Users who are viewing this thread