Pukkelpop 2025

Ik kijk vooral uit naar vrijdag met de twee toppers voor mij: Chappell Roan en Chase & Status (mits echt live band met drum en gitaar en enkele gasten)

knap optreden in Milton Keynes van chase en status vorig jaar
Bij Lowlands wordt Chase & Status als volgt beschreven, dus incl drummer & vocalist: 'Na samenwerkingen met Tinie Tempah, Rihanna, Dizzee Rascal en vakgenoot Sub Focus veroveren Saul Milton en Will Kennard met het album ʻ2 Ruff, Vol. 1ʼ en de single ʻBackboneʼ (ft. Stormzy) opnieuw de hitlijsten. Immuun voor trends is hun übersmakelijke melange van drum-’n-bass en hiphopvibes, niet zelden in authentiek Cockney, het dialect van thuisbasis Londen. Met een drummer en vocalist als bonus krijgen Chase & Status tijdens hun onstuimige livesets zelfs de meest onverbeterlijke houten klaas aan het dansen. Geboren festivalaanjagers.'

• Leuk
Waarderingen: davadude en boilerfun
Nothing but Thieves doet enkele festivals in Duitsland en Zwitserland in de week van 10 augustus met laatste concert in taubertal festival op zondag 10 augustus met Yungblud. Zouden zij een vervolg breien het weekeinde nadien in Pukkelpop?

Hebben we Nothing But Thieves niet eventjes genoeg gezien? Spelen naar mijn gevoel sinds 2018 wel elk jaar op Werchter of Pukkelpop. Ze nemen een mooie plaats in die wel eens naar een andere band mag gaan.

Deel dit volledig. Niks tegen Nothing But Thieves, maar ze zijn bij elk buurtfeest inmiddels wel langs geweest in zowel Nederland als België. Laat ze even 1/2 jaartjes wegblijven, en dan met nieuw materiaal terugkomen. Geldt overigens ook voor veel boiler namen, je mag artiesten ook soms gewoon niet boeken om nieuw of 'eens in de 5 jaar touren' talenten eens te laten spelen.

Nothing but Thieves doet enkele festivals in Duitsland en Zwitserland in de week van 10 augustus met laatste concert in taubertal festival op zondag 10 augustus met Yungblud. Zouden zij een vervolg breien het weekeinde nadien in Pukkelpop?
Suikerrock of Lokerse denk ik eerder

Nieuwe week, nieuwe PKP namen. Vorig jaar kregen we er 12 in de tweede worp met daarin heel wat hoge main en marquee spots. Wie verwachten jullie allemaal woensdag?

Doechii kan zowel op Werchter als op PKP. Aangezien ze toch nog in de buurt is, lijkt ze me geknipt voor PKP. ‘t Zou me niet verwonderen als ze erbij is woensdag.
Goeie kans!

Ik hoop dat we ook snel weten of Vampire Weekend en London Grammar op RW of PKP gaan landen.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Nieuwe week, nieuwe PKP namen. Vorig jaar kregen we er 12 in de tweede worp met daarin heel wat hoge main en marquee spots. Wie verwachten jullie allemaal woensdag?
Michael Kiwanuka - Royel Otis - Vampire Weekend - Doechii - The Last Dinner Party - Rudimental - Mk.Gee - Nilüfer Yanya - Jamie XX - Black Country New Road - Autechre - Marlon Hoffstadt

Joker: FKA Twigs, in de hoop dat die dan nog tourt, en aangezien ze nog niet aangekondigd is voor RW

• Leuk
Waarderingen: festibob

Users who are viewing this thread