Pukkelpop 2025

99,99% zeker dat ze op Pukkelpop zal spelen

Bijlagen

• Screenshot_20241219-134350 (1).png
    Screenshot_20241219-134350 (1).png
    908,9 KB · Weergaven: 112
  • Leuk
Waarderingen: Novis95
99,99% zeker dat ze op Pukkelpop zal spelen
Waarom ben je zo zeker dat het specifiek PKP wordt? Ik hoop met je mee hoor - dit vergroot namelijk de kans ook dat ze op LL gaat staan - maar baseer je dit op meer info dan deze aankondiging?

Lijkt me ideaal voor een goeie spot in de Dancehall ja, tenzij ze meer gaat eisen - kan altijd met die doorbraak van haar..

Waarom ben je zo zeker dat het specifiek PKP wordt? Ik hoop met je mee hoor - dit vergroot namelijk de kans ook dat ze op LL gaat staan - maar baseer je dit op meer info dan deze aankondiging?
Omdat ze in de buurt is. En als ze op Lowlands staat, stijgt de kans op PKP ook alleen maar. Zo werken dingen vaak.

Omdat ze in de buurt is. En als ze op Lowlands staat, stijgt de kans op PKP ook alleen maar. Zo werken dingen vaak.
Ja dit begrijp ik. Bedoel meer te zeggen; er zijn ook artiesten die wel op PKP staan en niet op Lowlands en vice versa. 99,99% is een behoorlijk stellige uitspraak, vandaar dat ik me afvroeg of er meer achter zat dan 'ze is in de buurt'.

Ja dit begrijp ik. Bedoel meer te zeggen; er zijn ook artiesten die wel op PKP staan en niet op Lowlands en vice versa. 99,99% is een behoorlijk stellige uitspraak, vandaar dat ik me afvroeg of er meer achter zat dan 'ze is in de buurt'.
Ik merk dat de meeste acts die boekers op Instagram delen, ook daadwerkelijk geboekt worden.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Is Trivium een naam voor Pukkelpop of eerder Lokerse feesten?
Ik zie ze niet echt op pukkelpop passen eigenlijk, misschien dat Lokeren ze bij gojira plaatst of ze alsnog maar Alcatraz gaan, maar die laatste heeft alle grotere namen al bekend gemaakt lijkt me.

Mogwai zou nog wel kunnen. Wel vreemd om hen op een metal line-up te zien.
The Libertines stonden een paar jaar geleden op die line-up, opnieuw een naam die opviel vergeleken met de rest. Ik dacht dat ik het zou delen, aangezien Clutch ook op beide festivals stond een paar jaar geleden. I Prevail zou naar Pukkelpop gaan, is voorspeld. Het lijkt nu steeds waarschijnlijker.

Ik denk dat H09909 waarschijnlijk op Pukkelpop zal zijn

Laatst bewerkt:
Die recensie weerspiegelt écht die show niet. De meeste bezoekers, mezelf inclusief, stonden met open mond te kijken.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Na ze op BKS te zien, nog eens dezelfde show meegepakt in de ING arena en weeral met volle teugen van genoten... Iedereen die erbij was sprak van minstens top 5 concert van het jaar... Altijd boeken als je het mij vraagt! Dansende Beren sprak trouwens ook van 1 van de concerten van het jaar.

• Leuk
Waarderingen: davadude en swissepfan
Bekijk bijlage 12215

Nog een goede week om je stem uit te brengen voor de Tijdloze Top 100 van Festileaks!
Doe het nu!

Users who are viewing this thread