Pukkelpop 2024

troubledvision

Nieuw lid
13 dec 2023
1
2
Net het tourschema van yard act eens bekeken . Het weekend voor pkp spelen ze in Noorwegen , het weekend erna in Engeland . Voorlopig nog een gat in hun schema tijdens pukkelpop.
2 jaar geleden waren ze alvast geweldig in de lift dus ze mogen gerust nog eens langskomen met hun nieuw album.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21 en DDave

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
Mijn aanvoelen zegt dat ze het grootste deel nu in een keer gaan willen droppen. De vraag is dan wat is het grootste deel en wanneer gaan ze dat hebben.

Maar mijn aanvoelen is natuurlijk op niets gestaafd buiten mijn aanvoelen!
Ik verwacht deze week toch ook wel een iets grotere drop (+/- 20-25 namen), na het uitblijven van de drop van vorige week. Er moeten ook nog ruim 100 namen aangekondigd worden dus er zal toch wel een keer een grote drop moeten tussen zitten! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
86
70
Wat met placebo, clutch, alkaline trio en parov stelar?
Hebben allen in de dagen ervoor optredens rond ons belgenlandje.
Donderdag hopelijk wat nieuws na het optreden van parov stelar
 

jarne

Support act
14 feb 2013
961
287
Morgen hopelijk toch een pakketje idd met o.a. dead poet society, Kae Tempest en Wunderhorse! 🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Dead Poet Society heeft gisteren in de Trix gehint naar een terugkeer naar België deze zomer en ze touren in augustus dus die mogen we ook al in potlood opschrijven!
Ik heb vrijdag effe met de gitarist gesproken en hij heeft het toen bevestigd dat ze op Pukkelpop spelen, normaal op de zondag met QOTSA maar hij was niet zeker van dag
 

slowcore

Playlistbediener
26 dec 2023
18
17
Wishlist voor de Marquee, de Club en de Lift:
Big Thief
Yo La Tengo
Young Fathers
Mdou Moctar
Sleaford Mods
Kae Tempest
Jockstrap
The Murder Capital
English Teacher
Peggy Gou
Bar Italia
Nabihah Iqbal
Model/Actriz
Pachyman
The Tubs
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske en jarne

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
352
275
Wishlist voor de Marquee, de Club en de Lift:
Big Thief
Yo La Tengo
Young Fathers
Mdou Moctar
Sleaford Mods
Kae Tempest
Jockstrap
The Murder Capital
English Teacher
Peggy Gou
Bar Italia
Nabihah Iqbal
Model/Actriz
Pachyman
The Tubs
Big thief, Sleaford Mods en Bar Italia al afgevallen ivm overlap andere festivals. Peggy Gou moest ook al afgevallen zijn, via insiders.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
Wishlist voor de Marquee, de Club en de Lift:
Big Thief
Yo La Tengo
Young Fathers
Mdou Moctar
Sleaford Mods
Kae Tempest
Jockstrap
The Murder Capital
English Teacher
Peggy Gou
Bar Italia
Nabihah Iqbal
Model/Actriz
Pachyman
The Tubs
Young Fathers heeft nog geen shows gepland in augustus dus vrees ervoor, zou wel een immens straffe boeking zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
230
86
Mijn aanvoelen zegt dat ze het grootste deel nu in een keer gaan willen droppen. De vraag is dan wat is het grootste deel en wanneer gaan ze dat hebben.

Maar mijn aanvoelen is natuurlijk op niets gestaafd buiten mijn aanvoelen!
Volgende woensdag wellicht een 20tal namen met enkele uitstekende groepen en het leeuwendeel van de namen vermoed ik op 20 maart zoals ook in andere jaren In 2022 werd 90 procent van de line-up in een keer gedropt op maandag 21 maart.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Paredes De Coura maakt deze week hun ontbrekende 'grote naam' bekend, wat ons mogelijk een nieuwe kanshebber zou kunnen opleveren. Aanwijzingen van Efests zijn dat ze evenveel Spotify-luisteraars per maand hebben als Idles (slechts 2,1 miljoen) en dat er tot nu toe geen tourdata zijn aangekondigd. Er staat niet of het precies dezelfde cijfers zijn. Mijn gok is The Last Shadow Puppets of Bjork, (ik suggereer haar echter niet voor Pukkelpop). Het zou ook Metronomy of Damien Rice kunnen zijn.

Een grote naam voor hen betekent waarschijnlijk een mediumnaam voor Pukkelpop
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
Iemand die al iets meer weet voor morgen? Of er effectief namen komen, grootte van de drop, tipje van de sluier? :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken