Pukkelpop 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Een zwakke boiler room zou een serieuze damper zijn op het diverse programma dat ze steeds proberen aan te bieden. Bizar dat die artiesten moeilijk doen? Zie meer dan ooit vele grote events met resolute topnamen verschijnen.

Nog iets dat onbesproken is gebleven tot nu toe: quid donderdag? Iemand gokje wagen op de topnamen van donderdag in de dance hall? Misschien steken ze Pommelien Thijs wel daar, samen met the usual guest Used in de Boiler?
Ja ook wat concurrentie op de markt en elke dj met hitje wilt hoogst mogelijke spot zeker?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Misschien dat ze van een agent of 2 niet tijdig een ‘go’ hebben gekregen. En dat aankondiging is afgeblazen. Is wel vaker het geval. Zeker als je weet dat ze nu graag meer info bekend maken (ineens de stage ook). Kan je maar beter zeker zijn.
Kunnen ze dan niet gewoon dat pakketje zonder die ene naam die het laat afweten bekend maken? Of wordt er zo hard nagedacht over welke pakketjes samen worden aangekondigd? Kan ik me moeilijk inbeelden.

En het is niet dat ze een poster, of dergelijke maken voor zo'n woensdag-batch. Dus zo'n bericht kan toch snel aangepast worden? Of zie ik dat verkeerd?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Nu ben ik stiekem wel benieuwd naar het percentage op die zondag haha. Als ze maar op 50% zouden zitten, dan hadden ze dat er ook wel opgezet toch?

Hoe dan ook: alles - op die zondag na - verkoopt dus uit deze week.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Vrijdag zal zometeen uitverkocht zijn gok ik.
Ben ik dan van een andere generatie? Ik snap niet wat vrijdag en zaterdag aantrekkelijker maakt. Althans voor mijn generatie. haha. qotsa, offspring, rise against, the smile, sugababes...
maw: Waar komt volgens jullie op vrijdag en zaterdag het meeste volk op af?
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Ben ik dan van een andere generatie? Ik snap niet wat vrijdag en zaterdag aantrekkelijker maakt. Althans voor mijn generatie. haha. qotsa, offspring, rise against, the smile, sugababes...
maw: Waar komt volgens jullie op vrijdag en zaterdag het meeste volk op af?
Fred again..
.
 
  • Thinking
Waarderingen: Pauly Robin

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Kunnen ze dan niet gewoon dat pakketje zonder die ene naam die het laat afweten bekend maken? Of wordt er zo hard nagedacht over welke pakketjes samen worden aangekondigd? Kan ik me moeilijk inbeelden.

En het is niet dat ze een poster, of dergelijke maken voor zo'n woensdag-batch. Dus zo'n bericht kan toch snel aangepast worden? Of zie ik dat verkeerd?
Jawel… zeker als die naam van belang is
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
195
323
maw: Waar komt volgens jullie op vrijdag en zaterdag het meeste volk op af?
Vrijdag; vooralsnog hele sterke combi van sterke elektronische en hiphop namen. Ook twee genres waar denk ik veel overlap in liefhebbers tussen zit
Zaterdag: vooralsnog sterke combi elektronisch en pop

En daarbij zijn het de twee dagen waar je de dag erna goed uit kan slapen als dagtickethouder en dus volle bak de nacht mee kan pakken?

Is mijn theorie in ieder geval
 
  • Thinking
Waarderingen: Pauly Robin

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Vrijdag; vooralsnog hele sterke combi van sterke elektronische en hiphop namen. Ook twee genres waar denk ik veel overlap in liefhebbers tussen zit
Zaterdag: vooralsnog sterke combi elektronisch en pop

En daarbij zijn het de twee dagen waar je de dag erna goed uit kan slapen als dagtickethouder en dus volle bak de nacht mee kan pakken?

Is mijn theorie in ieder geval
Vergeet ook niet het feit dat je de donderdag erbij krijgt. Ook al zijn daar nog geen namen voor bekend is dat wel een trekpleister voor vrijdag medunkt.


Jawel… zeker als die naam van belang is
Hoe meer ik Jimmy’s opmerkingen lees, hoe meer ik denk dat we nog een redelijk grote naam gaan krijgen die wel wat mensen gaat verrassen.
 
Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Ben ik dan van een andere generatie? Ik snap niet wat vrijdag en zaterdag aantrekkelijker maakt. Althans voor mijn generatie. haha. qotsa, offspring, rise against, the smile, sugababes...
maw: Waar komt volgens jullie op vrijdag en zaterdag het meeste volk op af?
Is ook het festival dat zo gegroeid is he.
Op pakweg Werchter moet je niet afkomen met zo 2 dagen op de affiche.

Op zich vind ik die zondag voorlopig ook nog wat mager om er een dag aan te spenderen, had gehoopt vandaag een doorslaggevende batch te krijgen om een ticket te kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ah neen, zo moet je het niet interpreteren.
Je weet dat je elke aankondiging moet afstemmen met elke partij. Dus ook materiaal om te delen verspreiden, zien of volgorde correct is, stage bevestigd… als daar maar 1% onzekerheid inzit dan wachten ze liever weekje.
 

robinvanspauwen

Campingartiest
18 mei 2021
58
45
Een zwakke boiler room zou een serieuze damper zijn op het diverse programma dat ze steeds proberen aan te bieden. Bizar dat die artiesten moeilijk doen? Zie meer dan ooit vele grote events met resolute topnamen verschijnen.

Nog iets dat onbesproken is gebleven tot nu toe: quid donderdag? Iemand gokje wagen op de topnamen van donderdag in de dance hall? Misschien steken ze Pommelien Thijs wel daar, samen met the usual guest Used in de Boiler?
Donderdag hopelijk ook usual guest Hyalyte (Limburgse dj)...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ben ik dan van een andere generatie? Ik snap niet wat vrijdag en zaterdag aantrekkelijker maakt. Althans voor mijn generatie. haha. qotsa, offspring, rise against, the smile, sugababes...
maw: Waar komt volgens jullie op vrijdag en zaterdag het meeste volk op af?
De vrijdag is gewoonweg de sterkste dag van de drie vind ik. Combo Fred Again en Stormzy, denk dat je dat ook gewoon op een RW kan zetten (zeker met een Inhaler en Fontaines ervoor). Dan heb je nog Jorja Smith die recent nog ontploft is op TikTok, Soulwax die weer hun moment te pakken heeft en een Denzel Curry die veel volk aanspreekt.

The Smile is, you don't say, mijn favoriete naam op de hele lineup, maar los daarvan vind ik de zondag nog wat magertjes. Offspring blijft een zwakke sub/cohead en voor de rest is alleen nog maar Merol bekend voor die main.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
129
105
Niet vergeten: tenzij je 16-28 bent, ben je elk jaar een jaartje meer verwijderd van het doelpubliek van PKP. Tenzij je Steve Buscemi bent.

Screen_Shot_2017_07_13_at_1.09.20_PM.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken