Pukkelpop 2024

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
79
48
Het gaat verdomd snel. Nog nooit meegemaakt. Ik koop altijd meteen mijn combiticket maar het bordje "uitverkocht" komt meestal pas tegen de zomer of zelfs maar vlak voor het festival tevoorschijn. Nooit in maart!
Misschien heeft het ook wel te maken met de zeer gunstige agenda, het festival is nu weer een weekje vroeger en je hoeft eigenlijk geen extra verlofdagen op te nemen om er een heel weekend te kunnen bij zijn.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
129
105
Nu dacht ik wel dat het een beetje overdrijven was om de boel wat aan te jagen, maar nu ook maar mijn combi gekocht
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
105
80
Marketinggewijs sterk werk van PKP, FOMO-niveau 100 gecreëerd. Dit jaar kan ik er niet bij zijn en vind ik affiche minder mijn ding, maar voor toekomst kan je het alleen maar toejuichen dat de tickets vlot schuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.630
Echt ongezien dit. Ongezien qua ticketverkoop, ongezien qua mensen opjutten. 😅

Echt benieuwd hoeveel combi's er in totaal zijn. Gok dat ook de dagkaarten bizar snel gaan trouwens.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
ik vind t juist bizar dat pukkelpop normaal gesproken niet zo snel uit verkoopt
het programma is meestal beter dan LL
het is een heel fijn festival.
minder druk opgezet dan LL en werchter
Heeft het niet vooral te maken dat Pukkelpop veel jonger publiek aantrekt die niet altijd geld op de plank hebben liggen?
Vandaar ook de mogelijkheid om je ticket in delen te betalen.
En misschien gaat het nu ook betekenen dat we net als Lowlands op de eerste verkoopdag achter de computer moeten zitten om kaarten te scoren. Ik hoop het echter niet.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
79
48
Heeft het niet vooral te maken dat Pukkelpop veel jonger publiek aantrekt die niet altijd geld op de plank hebben liggen?
Vandaar ook de mogelijkheid om je ticket in delen te betalen.
En misschien gaat het nu ook betekenen dat we net als Lowlands op de eerste verkoopdag achter de computer moeten zitten om kaarten te scoren. Ik hoop het echter niet.
Bespaar ons daar van. PKP moet voor iedereen toegankelijk blijven.

PS In delen betalen is enkel voor 18+
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.630
Lol. Daar sta je dan als Werchter met al je wereldgroepen.
Hun verkoop is ook niet slecht natuurlijk, maar goed, Pukkelpop is nu wel een heel andere orde. En ze hebben er geen Dua of Foos voor nodig gehad nee.
 
  • Confetti
Waarderingen: DirkG

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
Lol. Daar sta je dan als Werchter met al je wereldgroepen.
Die zijn ook gwn rustig aan het uitverkopen (met 20 000 bezoekers extra)
Beetje belachelijke reactie.
Mooi voor Pukkelpop, minder mooi voor mij die toch altijd wil afwachten bij dit festival om de hele line up en timetable te zien. Hopelijk is het niet de start van een jaarlijkse uitverkoop op dag 1 zoals Lowlands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken