Pukkelpop 2023

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Enige idee of je al gratis binnekan tegen dat Balthazar begint? Was een beetje verwonderd dat ze een lange break gaan houden en zou ze graag nog eens zien maar geen goesting om 100 euro daarvoor neer te tellen...
 

Spruce Bingsteen

Playlistbediener
12 jun 2023
6
2
Ik ben het eens over Lorde, perfecte vervanging. Dit is echter Pukkelpop, ze hebben een geschiedenis van goedkopere, zwakkere of zelfs geen vervangingen voor last-minute afzeggingen.

(Ik onderschat natuurlijk niet hoe moeilijk het is om iemand zo last minute te boeken)
Ik weet nog dat ze indertijd K’s Choice hadden opgeroepen om Eminem te vervangen die toen niet uit de States mocht reizen. Van een tegenvaller gesproken.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.990
2.030
Enige idee of je al gratis binnekan tegen dat Balthazar begint? Was een beetje verwonderd dat ze een lange break gaan houden en zou ze graag nog eens zien maar geen goesting om 100 euro daarvoor neer te tellen...
Waarom zou je gratis binnen mogen?

Laat het mij gerust weten want dan kom ik ook effe The Killers checken.
 

verygoodverynice

Nieuw lid
17 aug 2022
3
1
Ik schrik van de schamele voorziening n wat betreft drinkwater. Twee punten op de uiteinde van het terrein met enorme wachtrijen. Accident waiting to happen als je het mij vraagt, zeker met die Billie Eilish fans
 
  • Wow
Waarderingen: saurus

PaulvG

Playlistbediener
17 aug 2023
5
2
Royel Otis voor de eerste keer in België was een succes. Ook Black Leather Jacket was tof! Maar de moshpits bij Ploegendienst waren toch wat intenser haha! 👏🏻
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Denk je op het gemak naar TV Girl te gaan, staat de tent bomvol. Duidelijk nog een stuk populairder dan ik dacht.

Tiktok hit gehad? ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken